Webhost

Tags:    diverse

<< < 12 > >>
Hej.

Jeg er på udkig efter et godt server host til:
* PHP 5 (min 2GB plads)
* MySQL (min 4GB plads - meget gerne mere)
* Cronjobs
* Subdomains
* Gerne fri trafik.
* Mail
max 1000kr pr mdr.

skal muligvis over i noget deticated, men jeg er ik super klog på server opsætning..

hvad bruger i selv til store sider?
søger ikke host som: one.com, webhosting.dk osv.





Indlæg senest redigeret d. 09.04.2010 17:08 af Bruger #3427
Det er nogle ret store krav du har til plads. Hvad skal du bruge alt den plads til? Når du skal bruge så meget plads (6GB+), så er det nok en god ide med en dedikeret server eller noget VPS.


Jeg vil i høj grad anbefale at købe en VPS. Du kan få nogle rigtigt, rígtigt gode hos slicehost.com -- Deres priser er menneskelige, deres features er uvurderlige, deres support svarer næsten øjeblikkeligt på alle tidspunkter af døgnet, og fra du har betalt til du har din slice kørende og klar til brug, går der maksimalt en times tid.

Du skal dog forberede dig på selv at sætte Apache, MySQL o.lign. op via kommandolinien, til gengæld er du så selv herre over hvad du kan. Hvis du har brug for hjælp til det kan du spørge på deres support-forum, skrive på deres chat, eller hvis du bare gerne vil have det gjort i en ruf, betale mig 100kr/h for at gøre det for dig :) (alt efter hvor meget du skal have sat op vil jeg skyde projektet til en gennemsnitlig 5 timer, så det burde være indenfor dit budget :) )



Indlæg senest redigeret d. 10.04.2010 11:34 af Bruger #8223
Tak til jer alle :)
tror jeg vælger en VPS løsning så.

tak for hjælpen, folk er stadig velkommen til at komme med forslag, da der nok gå lidt tid før jeg køber :)



Jeg vil helt klart anbefale unoeuro.com, de er ca. ligeså billig som hhv surftown og one.com, men deres support og produkt er bare langt bedre + performance på deres servere er langt bedre efter mine personlige erfaringer.



<< < 12 > >>
t