Køb af et optaget domæne?

Tags:    diverse

<< < 12 > >>
Hej

Jeg har over tiden haft nogle forskellige domæne navne til min egen private side hvor jeg kan give oplysninger om hvilke ting jeg har lavet osv. Men nu er det sådan at jeg endelig fandt et domænenavn som er helt perfekt og kontaktede derved ejeren af domænet som så kom med denne besked efter har spurgt om han vil sælge:

Det vil jeg ikke udelukke. Hvis du vil give et bud, så skal du huske,
at det ikke blot være et bud på domænet, men hele aktiviteten med at
udbyde emailadresser, og bør som minimum dække mine udviklings- og
driftsomkostninger ved at have en server kørende.

Jeg aner virkelig ikke hvad jeg skal byde for hans side og for hans udviklings omkostninger men jeg formoder at 3500 kr er op i mod den ende?

Jeg ville gerne høre hvad jeres bud ville være?



Indlæg senest redigeret d. 01.07.2010 14:32 af Bruger #13723
Okay i får lige domænet her: buch[dot]dk. Domænet som i kan se er ikke særlig specielt, folk kan få en email adresse med domænet men altså sådan som det ser ud og hvis det koster 490 kroner for en email eller et domæne. Tror da virkeligt det er begrænset det udvalg der er. Og når man har "registreret" sig får man bare to links og en lille snollet besked.



Hmm..det komplicerer jo lidt sagen at alle og enhver kan oprette mails, for du betaler jo ikke kun for selve domænet, men kompenserer også for det bøvl, han får, når han skal overdrage det. Derunder at mange måske mister deres email adresse.

Men spørg hellere ham gutten, hvilket prisleje han havde tænkt sig.



<< < 12 > >>
t