Webdesign feedback - anvo.dk

Tags:    grafik webdesign

<< < 12 > >>
Hey, jeg er lige blevet færdig med min egen hjemmeside og jeg vil gerne have noget konstruktiv feedback på den!

Jeg er meget interesseret i om den er nem nok at finde rundt i, og om man med øjne lidt ældre end mine overhovedet kan læse teksten, men alt i kan finde på af kritik / ris & ros er jeg meget taknemlig overfor da jeg altid kan gøre det bedre!

Her er linket: Anvo.dk!

På forhånd tak.



Indlæg senest redigeret d. 22.03.2011 20:21 af Bruger #8884
Har opdateret en smule her igår aftes! - Har taget kritikken til mig og den var meget brugbar, keep it coming! :)



Jeg ville foreslå du ændrede kursoren til en peger på alt der kan klikkes.

Tænker her på dine fold ud bokse. De samme boks folder i øvrigt ud bagved din footer besked hvilket bare er irriterende.

Mørktekst på mørkbaggrund kan ikke læses. Jeg ville derfor nok gøre teksterne "on twitter | yesterday" smule mere forskellige fra baggrunden. De falder ikke helt i, men så snart man er en smule forkert fra skærmen gør de.



Det ser rigtig godt ud med en anden font til "Hello, I'm.." teksten! Og menuen er blevet nemmere at "forstå" nu hvor der er hover effekt på teksten :)
Jeg synes ikke nødvendigvis at du behøver at gøre kontrasten større ved dine twitter-links - det er jo (som jeg ser det) et meget underordnet link, ikke?

Generelt har dine ændringer virkeligt forbedret siden - footeren halter dog stadig en smule (den er lidt kedelig ift. resten) men jeg her ikke umiddelbart noget bud på hvad du kunne gøre anderledes... :S



Tak Christina! :)

Jo, on twitter linket er underordnet og linker bare til præcis den samme besked som der egentligt står på siden. Mht. footeren skal jeg have kigget lidt mere på det fordi jeg vil hverken af med den eller lave den alt for opsigtsvækkende så jeg er tilbage i tænkeboksen!

Tak for kritikken / rosen det er rigtig dejligt at så forholdsvis mange viser interesse for det! :)



<< < 12 > >>
t