længde i en form boks

Tags:    html forms

hej udvilkler!
jeg har denne kode
Fold kodeboks ind/udHTML kode 

den skal jeg have til at være 200px lang har prøvet at bruge
maxlength="200px"
og width="200"
har søgt lidt men kan ikke rigtig finde noget det kan få den længere.
håber i vil hjælpe mig, bare et link vil være et hit :D



5 svar postet i denne tråd vises herunder
3 indlæg har modtaget i alt 16 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
prøv med
Fold kodeboks ind/udHTML kode 




Indlæg senest redigeret d. 23.03.2011 20:33 af Bruger #16501
Hej Nikolaj :)

Jeg så et indlæg om god karma kultur her på udvikleren
http://www.udvikleren.dk/forum/33907/skal-vi-ikke-lige-faa-en-god-karmakultur-med-det-samme/
Min pointe er at jeg vil anbefale dig at når du som her har skrevet et indlæg med 'tak, det virkede' eller lignende, så tryk lige på pilen op ved det indlæg, for at tildele ham der rent faktisk hjalp dig med svaret, med lidt karma.

Spørgsmålet er om Daniel Andersen overhovedet er interesseret i karme, men dette er ikke pointen, da der kan være andre herinde, som yder lidt mere for at hjælpe andre med problemerne, hvis de ved at deres svar værdsættes (I udviklerens tilfælde er anerkendelsen karma).

Nu har jeg tildelt Daniel lidt karma for hans gode og hjælpende svar, men en anden gang, så bør du også huske at tildele positiv karma til svar der faktisk hjalp dig eller var brugbare

Håber at du tager dette til efterretning og lad os alle få en god karmakultur herinde :D



Hehe Martin, det er da rigtigt at man bør tildele Karma, men nu er mit svar ikke lige det bedste. Jeg skrev jo bare lige noget han kunne kopiere.

Imo, hvis jeg skulle have fortjent denne Karma burde jeg have forklaret ham det, så han lærer :) Noget ala:
#########################################################
Brug CSS, og brug det generelt til at definere højde, bredde, border, farve osv. Du kan læse mere om det her: www.html.dk.

Og for at være sikker på det virker ligesådan i de fleste browsere skal du huske at bruge doctype som du kan læse mere om her: w3schools

Men ellers er koden her:
Fold kodeboks ind/udHTML kode 


Læg mærke til style="width:200px;" som er brugt.
#######################################################

Du forstår mig vel. Jeg syntes Karma skal deles ud, men svaret skal også være ordenligt :-) Skrev mit på et lidt travlt tidspunkt, men det er da godt jeg fik Karma, syntes bare ikke jeg fortjener det for dette, og det skal den der giver det også tage højde for, for nu skal jeg jo ikke ende med tusindvis af Karma for at hjælpe folk med html og css.
(det var nok lidt mere bevendt i Karma tråden :P)



Mange tak Daniel det virkede




mange tak
og har os til delt jer karma nu. fordi i først fik det nu er fordi jeg var på udvikleren over min mobil da jeg skrev tak:D
man håber da det er i orden. og er vældig tilfreds med dit svar Daniel. vil gerne give mere men kan ikke give mere end 1 point




t