Søger billig grafiker til logo design..

Tags:    design

<< < 12 > >>
Hej udviklere,

vi, hos Designature, søger en grafisk design til at lave vores nye logo for os.
Det skal siges at vores budget er meget stramt, og vi kan derfor ikke tilbyde mere end 500,- for at absolut tilfredsstillende resultat. Dette vil altså sige at vi ikke betaler for skitser/spildte arbejdstimer.

Designature er et firma der primært fokuserer på webdesign, programmering, print og markedsføring. Logoer er derfor ikke en del af vores renomé.
Navnet "Designature" er sammensat af ordene "Design" og "Nature" og logoet skal derfor naturligvis afspejle dette.

Både mig og den anden ejer af Designature skal godkende logoet før der er nogen betaling. Vi har intet imod at I smider evt. "Copyright" vandmærker på forslag I sender eller kun sender dem i meget lav opløsning - bare vi kan kan se og vurdere logoet.

Følgende krav skal opfyldes før betaling:
* Vi skal begge være tilfredse med resultatet.
* Logoet skal leveres som vektorgrafik i 4 versioner, i hhv. sort/hvid & farve både med og uden typografi (Altså "Designature" skrevet på)
* Et farveskema der passer til logoet

Et af de mere "bløde" krav er, at det gerne må kunne genkendes uden teksten på, og så skal det meget gerne være let og simpelt at kigge på.
Vi har selv eksperimenteret med et lyssegrønt blad, men da ingen af os er specielt gode til det med at tegne, besluttede vi os for at outsource opgaven.

Hvis du er interesseret i opgaven, kan ud sende mig en mail på simon@designature.dk eller sende mig en PM her på siden - evt. smide en kommentar her i indlægget hvis du har spørgsmål ;-)

På forhånd mange tak!


EDIT:

Har modtaget et par forskellige forslag nu, og kan se at folk er lidt på vildspor med hensyn til hvad vi søger.

Vi har snakket lidt frem og tilbage, og er kommet frem til at der gerne må være noget "dansk design" over det - altså det simple men funktionelle.

Man kunne f.eks. kigge på B&O højtalere, louis poulsen/ph lamperne, arne jacobsen møblerne og bodum kanderne - altså noget i den stil med de rene, simple linjer :)



Indlæg senest redigeret d. 30.03.2011 18:48 af Bruger #8773
Den bog er hermed bestilt, og så vil jeg gå i gang med lidt læsning :)
Jeg takker for hjælpen, Brian :)



Jeg læste lige hele tråden, jeg må nok indrømme at 500kr er måske lige i underkanten med de krav i stiller, de fleste grafiker arbejder jo ud fra en specifik timepris, og hvis i altid er utilfredse med en gren her og en gren der eller en forkert farve, jamen så kan det jo blive til rigtige mange timer til ingen penge...

Og så læste jeg der var en som betalte 6000kr for et logo, det er sådan set slet ikke så ualmindeligt.

Hvis du kigger på virksomheder som pepsi, cola, McD, IBM osv... Tror du de har givet 500 kr? Ja de er rige, det er korrekt, men kvalitet koster også. Pepsi gik indtil mod angreb på cola om markedet over sodavand, de smed jeg ved ikke hvor mange millioner på bordet for at få udviklet et kvalitets logo samt andet design. Se det er dyrt!!!!



<< < 12 > >>
t