Lav (Iphone) apps

Tags:    apple iphone app apps programmering

<< < 12 > >>
Jeg kunne godt tænke mig at begynde at lave nogle apps til iphone osv. og få dem appstore. Jeg er nysgerig over om man kan gøre det gratis eller om det bliver NØDT TIL at koste en lille sum penge. Jeg vil også gerne vide hvor man starter, hvilket program man bruger til det osv. Hvis i har ekstra at tilføje så kom med det. Jeg aner intet om at lave Apps, men har lidt erfaring med at programmere i Java :)



13 svar postet i denne tråd vises herunder
3 indlæg har modtaget i alt 14 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Ved at udvikle til PhoneGap i HTML/JavaScript vil det færdige program køre på noget nær alle (nogenlunde moderne) telefoner.

Udvikles det til Android kører det på Android og intet andet.

Se her hvilke features, som kan programmeres via PhoneGap på forskellige typer telefoner: http://phonegap.com/about/features



Hej Jesper

En af de nemmeste måder er selvfølgelig at betale sig fra det og få andre til det hårde arbejde i at lave apps.
Jeg har lavet en bog vedrørende optimering af din app samt produktionen ved hjælp af outsroucing.

www.lavdinapp.dk

Du kan få en gratis light-version for at se om det er noget der kunne være relevant.




Indlæg senest redigeret d. 12.02.2012 00:45 af Bruger #17020
Hej Martin
Ja jeg er selvfølgelig enig og for de fleste af os nørder, er det jo det man har lyst til. Jeg fik en "Google Alert" og tænkte det var relevant. Jeg har lige modtaget en mail fra Jesper og håber da jeg og/eller bogen kan hjælpe ham :)



<< < 12 > >>
t