opsætning til en hjemmeside

Tags:    hjemmeside

<< < 12 > >>
Hej Jeg vil gerne havet lavet en datingside.... ved ikke rigtigt hvor jeg skal starte eller slutte. Jeg har haft ringet rund til forskellige og hørt om prisen den hedder sig fra 10000 til 60000. Problemen er jeg vil gerne være med fra starten hvordan siden bliver lavet. så jeg også får lidt oplærling til det. Hvis der er nogle der melder sig. må du gerne skrive til mig på min email joanna-trostrup@live.dk



Indlæg senest redigeret d. 17.04.2011 13:04 af Bruger #16556
12 svar postet i denne tråd vises herunder
0 indlæg har modtaget i alt 0 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Lidt mere info, hvad er det helt nøjagtig du ønsker?

Og hvordan skal den laves mht. sprog, funktioner mm...

Jeg forstod ikke helt hvad dette indlæg går ud på..



den skal være på dansk. jeg vil gerne havet lavet en dating hjemmeside :)



Er det den indledende fase i projektet du vil være med i, eller vil du sidde ved siden af og deltage i programmeringen?

Priserne du har fået, må være givet på grundlag af et oplæg fra dig eller hvad? Ellers er de nok ikke helt seriøse tilbud du har fået. Hvis du har givet dem et oplæg at lave et tilbud ud fra, kan du evt. maile det til interesserede.

Hvis det skal være undervisning i løbet af projektet, vil det tage meget længere tid at udvikle. Og så tror jeg ikke du slipper med 10.000 kr. eller 30.000 for den sags skyld.





Ok hvad hvis jeg ikke skulle have undervisning i det. hvad vil prisen så ligge i?



Det kommer an på hvad siden skal indeholde ;-) Der er ingen seriøse programmører der kan give dig et tilbud uden at de kender kravene.



Ja det har du ret i. er du programmører? du må meget gerne skrive til mig på min mail.



Ja, jeg er programmør til daglig. Men jeg har desværre ikke tid til at hjælpe med dit projekt.



Det ville hjælpe lidt med noget mere info om krav til funktioner, design og lignende ting. "et datingsite" alene siger meget lidt om hvad der skal laves :/

Mht. oplæringen, så går jeg lidt ud fra det er oplæringen I at styre hjemmesiden efter levering og ikke så meget at være med under kodningen af den?



Ja, det ville nok være en ide at komme med nogle lidt mere specifikke krav.



Indlæg senest redigeret d. 17.04.2011 23:34 af Bruger #10281
Hvis du vil lave en dating site, så skal du virkelig skille dig ud, der findes utallige af sådan nogle sites efterhånden. Find en niche på netop dette område og begynd på udviklingen stile og rolig, du kunne eventuelt slå dig sammen med nogen hvor i deler fortjenesten hvis alt går godt.



<< < 12 > >>
t