Logger ud efter side skift

Tags:    php programmering sql mysql

<< < 12 > >>
Hver gang jeg logger på så virker det fint, men hver gang jeg skifter side så skal jeg logge ind igen koden ser sådan ud:
Fold kodeboks ind/udPHP kode 

kan i hjælpe ?



19 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt -4 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Nej, men jeg er her... du må altså også selv kunne se, om dine links har login=no i adressen. Hold musen over et (hvor du VED at du logger ud hvis du trykker), og se hvad der står i bunden af skærmen.. eller højreklik på det og tryk "Kopier linkadresse" (eller noget i den stil)



Log ud knap = /community/logud/
Er du intraserret i at jeg gir dig adgang til siden så du kan se hvad der sker når man logger ind ;)



Indlæg senest redigeret d. 18.04.2011 00:04 af Bruger #16558
Det er det jo også meningen at du skal logge ud, er det ikke? Det er jo problemet vi skal se, ikke det der virker... :)



Nicky problemet er at når jeg er logget ind og jeg går FX. ind på nyheder så logger den ud...



Og hvordan ser det link så ud?



Matjøvas jeg bruger Top.php på alle sider og der indgår sessionstart ;)



Du har stadig ikke skrevet hvordan dine links ser ud...



Indlæg senest redigeret d. 18.04.2011 15:18 af Bruger #16372
Goddag. Som jeg også har skrevet i dine andre tråde vedr. dette emne:

Hans.

Hvis du skal lave noget, så lær det ordentligt. Hvis du bare giver din FTP oplysninger ud til højre og venstre, så udsætter du både din hjemmeside for et seriøst sikkerhedsbrist, idet du ikke aner om folk er reelle, distribuere din kode videre osv.. Derudover lærer du intet overhovedet af at få andre til det, og hvis du alligevel vil have andre til det, så kan du ligeså godt finde, enten et gratis CMS system, stoppe med at lave hjemmesider eller betale en professionel.

Hvis du vil lave det selv, så kræver det at du ved hvad du laver. Det kræver tid, tålmodighed og en vis portion hjerne.

http://html.dk og http://w3schools.com er rigtig gode hvis du overvejer at tage mit råd, og rent faktisk lære at programmere HTML & PHP.




Indlæg senest redigeret d. 21.04.2011 00:22 af Bruger #15653
den går i fuck hvis man gør det i linje 13 eller 15, kan du ikke få ftp og prøve..



<< < 12 > >>
t