Applaus til skaberen af udvikleren.dk

Tags:    snak ros udvikleren.dk

<< < 12 > >>
Hej.

Dette er en stor ros til udvikleren af udvikleren.dk. Dette er et af de bedste sites jeg kender. Idéen er genial, udviklere der hjælper andre udviklere. Jeg kan også godt lide det nye Karmasystem. Genial idé.
Derudover er dette en af de hjemmesider jeg kender, som er bedst opbygget. Det er simpelt, utroligt lækkert at kigge på & har ikke oplevet noget amatør-agtigt eller fået nogen fejlmeddelelser. Super lækkert at det er så stilrent og enkelt.

Super fed hjemmeside! :)

Ved godt at det her måske ikke just er den store diskussionsskaber, men det er også derfor den er i snak, da det er lidt af alt ;-)



Jeg syntes også at den nye udvikleren er blevet langt bedre :)



Ja siden er stille og rolig ved at vokse :)



Opdagede udvikleren for et lille stykke tid siden.
Det er ikke specielt synligt i søgemaskinerne.
Man må håbe det det snart bliver det.

En idé kunne være at lave et lille udvikler icon med et link til ens profil. Man så kunne putte på sin hjemmeside. Ligesom man kender det fra stackoverflow og Amino. Det kunne måske forbedre udvikleren.dk placering i søgemaskinerne da udvikleren.dk sikkert ville få flere backlinks.

Forresten synes jeg at udvikleren er 1000 gange bedre end eksperten.dk :)

Med venlig hilsen
Asker





Indlæg senest redigeret d. 21.04.2011 23:46 af Bruger #16502
Altså, Google tjekker jo populariteren af en side, ved at se hvor mange eksterne sider der linker til den. Så jo flere der linker fra deres hjemmeside til udvikleren.dk, jo højere op kommer udvikleren i søgeresultaterne :)



Tusind tak for de pæne ord, gutter. Bare bliv ved med at bruge siden så meget som muligt, så har det været det hele værd :)

Asker, hvordan er du kommet frem til at siden ikke er specielt synlig hos Google? De har indekseret stort set alle undersider på sitet og vi får dagligt en stor del af trafikken fra Google :)

Når det så er sagt, så har Dennis helt ret: Link endelig til sitet, del interessante tråde og artikler på Facebook osv. Det er en stor hjælp, som jeg sætter stor pris på og jeg er bestemt åben over for ideen om at lave et system til at få vist info fra jeres profil inkl. et backlink. Bare fortæl mig lidt mere om hvad det i så fald skulle indeholde af information og den slags :)

Fortsat god påske til jer allesammen!

Mvh.

Kasper (TSW)



Tusind tak for de pæne ord, gutter. Bare bliv ved med at bruge siden så meget som muligt, så har det været det hele værd :)

Asker, hvordan er du kommet frem til at siden ikke er specielt synlig hos Google? De har indekseret stort set alle undersider på sitet og vi får dagligt en stor del af trafikken fra Google :)

Når det så er sagt, så har Dennis helt ret: Link endelig til sitet, del interessante tråde og artikler på Facebook osv. Det er en stor hjælp, som jeg sætter stor pris på og jeg er bestemt åben over for ideen om at lave et system til at få vist info fra jeres profil inkl. et backlink. Bare fortæl mig lidt mere om hvad det i så fald skulle indeholde af information og den slags :)

Fortsat god påske til jer allesammen!



Hvis du lavede et lille system hvor man fx kunne indsætte sit udvikler billede og navn fx lidt ud for udvikler.dk logoet og så med ens "karma" score neden under ( you get the point i hvert fald, jeg er elendig til design) så ville jeg helt sikkert have det på min blog. :D




Tusind tak for de pæne ord, gutter. Bare bliv ved med at bruge siden så meget som muligt, så har det været det hele værd :)

Asker, hvordan er du kommet frem til at siden ikke er specielt synlig hos Google? De har indekseret stort set alle undersider på sitet og vi får dagligt en stor del af trafikken fra Google :)

Når det så er sagt, så har Dennis helt ret: Link endelig til sitet, del interessante tråde og artikler på Facebook osv. Det er en stor hjælp, som jeg sætter stor pris på og jeg er bestemt åben over for ideen om at lave et system til at få vist info fra jeres profil inkl. et backlink. Bare fortæl mig lidt mere om hvad det i så fald skulle indeholde af information og den slags :)

Fortsat god påske til jer allesammen!


Hej Kasper,

Prøv eksempelvis at søge på overskriften af denne tråd på google. Du finder ikke tråden direkte. Det første resultat er forsiden af udvikleren, ikke selve tråden og det samme for de næste første resultater. Det er selvfølgelig fordi tråden ikke er blevet indekseret af google. Ved ikke hvorfor google er så langsom til at indeksere udvikleren i forhold til eksempelvis amino hvor der ikke går mere end 20 sek.

Synes at udvikleren var svær at finde via søgemaskinerne. Hvis man ikke kender den i forvejen og søger på php forum, programmering forum er udvikleren ikke til at finde. Først hvis man eksempelvis søger på programmerings forum. Så er den nummer 1. :)

Med venlig hilsen
Asker



Indlæg senest redigeret d. 24.04.2011 15:58 af Bruger #16502
Jeg ved snart ikke Asker, min google-søgning ser sådan her ud: http://peecee.dk/uploads/042011/2011-04-24--1303677422_1366x768_scrot.png :)



Jeg ved snart ikke Asker, min google-søgning ser sådan her ud: http://peecee.dk/uploads/042011/2011-04-24--1303677422_1366x768_scrot.png :)


Hej Per,

Det er da godt at siden er blevet indekseret. :)

Med venlig hilsen
Asker




Det skal jo så også lige siges, at nye sider ikke kommer på Google sekundet efter den er blevet lavet. Google skal jo lige have tid til at opdatere deres index :)



<< < 12 > >>
t