Applaus til skaberen af udvikleren.dk

Tags:    snak ros udvikleren.dk

<< < 12 > >>
Hej.

Dette er en stor ros til udvikleren af udvikleren.dk. Dette er et af de bedste sites jeg kender. Idéen er genial, udviklere der hjælper andre udviklere. Jeg kan også godt lide det nye Karmasystem. Genial idé.
Derudover er dette en af de hjemmesider jeg kender, som er bedst opbygget. Det er simpelt, utroligt lækkert at kigge på & har ikke oplevet noget amatør-agtigt eller fået nogen fejlmeddelelser. Super lækkert at det er så stilrent og enkelt.

Super fed hjemmeside! :)

Ved godt at det her måske ikke just er den store diskussionsskaber, men det er også derfor den er i snak, da det er lidt af alt ;-)



Jeg savner nu ellers den gamle udvikler - den havde sin egen charme - ikke fordi den her ikke har :)



Jeg er også rimelig ny herinde, og fandt den også via Google i et forsøg på at finde et alternativ til eksperten.
Kan ikke sige andet end wow hvilken stemning der er her istedet! Man føler meget mere det er en slags "fællesskab" hvor man hjælper bare fordi man vil hjælpe hinanden og dele information så vi kan lære og blive bedre end fordi man ønsker at få point.
Meget meget bedre end eksperten.dk synes jeg!

P.S. Links hetil fra FB bliver vel ikke indekseret medmindre end profil er åben? Og efter som FB ikke gider samarbejde med Google så tror jeg standart indstillinger er at profiler er lukkede så google ikke kan se dine opslag på fb.



<< < 12 > >>
t