Programmør der vil lære mig søges

Tags:    programmering

Hej, jeg er en 15 årig dreng, der vil lære vb programmering, en programmørlærer søges så vi måske kan mødes over skype, eller over en chat.



10 svar postet i denne tråd vises herunder
0 indlæg har modtaget i alt 0 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Hvad med betaling? :)



ingen betaling, bare hvis der var en der ville gøre det gratis, for at give noget fra sig, til nogen der ville lære.



Kan anbefale dig at finde nogle online artikler eller en bog. Bruge en masse tid på det, og så spørge steder som herinde.

Tvivler på at der er særlig mange, der gratis vil være mentor for en fremmed person uden betaling, når man selv har brugt år på selvstudium og/eller undervisning. :)



nå, men hvis der er nogen der vil så kan de jo bare skrive her.



Er selv ved at lære java på højtryk, og det eneste der virker hvis du ville lære det (programmering), er at få fat på en god bog, gerne dansk, nu når du ikke er ældre.
Læs den langsomt, prøv eksemplerne i den, prøv at skrive dem om til noget andet. Og når det ikke virker, spørg her, der sidder rimlig kompentente folk, der kan hjælpe med dine problemer what so ever.

En god måde at lave noget, taler af egen erfaring (allerede), er når du løser de opgaver der i din bog, så stil dig selv lignende spørgsmål, lav et lille diagram over "while, if, else". Også lav programmerne i små bider derefter.



okay, men man lærer jo mere med en proffesionel, jeg har læst et par bøger, men jeg synes ikke jeg kunne finde det rigtige



Du lærer ikke nødvendigvis mere eller hurtigere af en professionel, det kommer virkelig meget an på dig selv og ham som underviser dig!

Du kan jo selv starte lidt her indtil du finder en som vil være din 'mentor/underviser' gratis :) - http://www.homeandlearn.co.uk/net/vbnet.html



jeg er faktisk i gang med at bruge din Java programmering del 1



Det lyder jo som en start, men var det ikke VB du ville lære? :)



jo, men jeg har hørt at der er flere muligheder i java, og jeg har sendt dig en besked om et problem jeg har



t