penge og skat

Tags:    betaling skat

<< < 12 > >>
hej udviklere
jeg har været rundt og kigge på endel sider inde på skat for at se om hvornår man skal betale skat af en hobby.

Min hobby er at jeg sægler nogle server til nogle spil samt andet men kan ikke helt finde ud af hvor meget inkomst min hobby må få.
jeg skal ikke have nogle penge ud af det alt intjenign bliver i selve hobbyen.

Det er ikke de største beløb jeg har tænk hobbyen at få månedligt kun sådan ca 3000 kr godt og vel 36000 pr år.

Og aller max 39000 for gider ikke til at betale moms

men er der evt en det kan for tælle mig hvornår jeg skal betale skat?



12 svar postet i denne tråd vises herunder
5 indlæg har modtaget i alt 14 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Man må omsætte for 50K uden at være momsregistreret hoppy eller ej, om det er ren fortjeneste eller om du har mistet 300K i året, er ligegodt mht til moms nummer.

"al indtjening bliver i virksomheden".

Ja, men så længe du ikke har et selskab du kan ligge overskuddet over i, betragtes de som dine og du skal svare skat af dem som al anden indtjening.

Jeg læser også din post som du forventer overskuddet er 39000 max årligt. Handler man med servere, uden at kende din avance eller timeløn, har du jo minimum omsat for 100.000.





Man må omsætte for 50K uden at være momsregistreret hoppy eller ej, om det er ren fortjeneste eller om du har mistet 300K i året, er ligegodt mht til moms nummer.

"al indtjening bliver i virksomheden".

Ja, men så længe du ikke har et selskab du kan ligge overskuddet over i, betragtes de som dine og du skal svare skat af dem som al anden indtjening.

Jeg læser også din post som du forventer overskuddet er 39000 max årligt. Handler man med servere, uden at kende din avance eller timeløn, har du jo minimum omsat for 100.000.



det med 100.000 er nok rigtig nok hvis det var den slags server som du tror der er. men det er en lidt mere special server det er counter strike server som jeg køber og resælger :d




<< < 12 > >>
t