Hvad synes i om vores website?

Tags:    feedback webdesign

<< < 12 > >>
Okay jeg og min ven Mikkel har igennem snart 2 år arbejdet her og der på vores lille sjove side unødvendigviden.dk.

Vi har nu spurgt på diverse fora og fået en masse god respons, men vi vil altid gerne have noget mere :)

Så derfor tænkte vi at vi kunne spørge her: Hvad synes i om vores side, både design og brugervenligheds mæssigt?

- På forhånd tak :)

Link til siden: unødvendigviden.dk



Indlæg senest redigeret d. 12.05.2011 16:23 af Bruger #16605
Jeres forum-link i menuen virker ikke.

Umiddelbart ligner det en standard-skabelon fra et CMS system. Det kal ikke forståes som noget dårligt, men mere som at det ikke skiller sig ud fra mængden.

Det var mine to cents :-)



Jeps vi ved forum-link ikke virker endnu, men det er fordi vi ikke er færdige med at kode det endnu :). Ellers tak for reponsen.

Hvis designet ikke skæller sig ud i mængden, så gør indholdet i hvert fald. :D



Indlæg senest redigeret d. 12.05.2011 17:16 af Bruger #16605
Jeps, men hvis i kunne skille jer ud på både indhold og design, så ville det vel være dobbelt så godt? :-)



Nåh ja, men synes jeg nu også vi prøver på :) Bl.a. med det overdrevene header billede og den fine knap i toppen osv.. Men jeg kan sagtens se hvad du mener, vores design er ikke just banebrydende.



Jeg synes I bør implementere mulighed for at logge ind med facebook.
Jeg har det sådan, at jeg ikke gider oprette mig flere steder på nette med mindre det er virkeligt relevant for mig. Jeg gider ikke at jeg er tilmeldt med flere hundrede forskellige brugernavne og adgangskoder, bare fordi der er forskellige krav til brugernavne og koder på forskellige sider.
Med en facebook-login knap, er det bare at trykke og så er man oprettet/logget ind - sværere behøver det ikke at være :-)
Læs eventuelt mere om det her: developers.facebook.com/



God ide :)



Jeg synes det er en fin side, måske også fordi jeg har kodet en del af jeres PHP :)



Jeg synes det er en fin side, måske også fordi jeg har kodet en del af jeres PHP :)


Lol kan det godt være en grund xD?



Hej Emil...

Ud over som nogle af de andre har skrevet at forum linket ikke virker så er der nogle andre ting jeg vil nævne..

Du/i burde få nogle SEO venlige urls, det gør ikke den store forskel men alligevel.

Jeres side kan ses både med og uden www: dette kan skabe double contest for søgemaskinerne som vil ranke jer længere nede.
I kan sagtens optimere jeres side titler samt meta koden.

Under kontakt, ville det være mere professionelt hvis i ikke brugte en gmail konto.

Ud over dette ser det meget fint ud :)



Til alexander, synes du det vil se bedre ud med support@xn--undvendigviden-rqb.dk ? Altså i stedet for vores gmail? Nej vel? Da der er ø i vores domæne bliver mailen meget lang, og det ser heller ikke specielt professionelt ud :)

Ellers ja vi skal have optimeret vores meta tags, men det ser ud til at søgemaskinerne sagtens kan finde ud af det med index.php?side=kontakt osv..

Tak for feedbacken :D



Indlæg senest redigeret d. 15.05.2011 12:47 af Bruger #16605
<< < 12 > >>
t