Hvad synes i om vores website?

Tags:    feedback webdesign

<< < 12 > >>
Okay jeg og min ven Mikkel har igennem snart 2 år arbejdet her og der på vores lille sjove side unødvendigviden.dk.

Vi har nu spurgt på diverse fora og fået en masse god respons, men vi vil altid gerne have noget mere :)

Så derfor tænkte vi at vi kunne spørge her: Hvad synes i om vores side, både design og brugervenligheds mæssigt?

- På forhånd tak :)

Link til siden: unødvendigviden.dk



Indlæg senest redigeret d. 12.05.2011 16:23 af Bruger #16605
Jeg synes i burde få gjort noget ved jeres logo! Det er det folk husker jer på og en tekst på en blå og hvid baggrund er ikke noget der sætter sig fast på nethinden...Bare en tanke :D



Du har sikkert ret, men tag lige et kig på din egen sides logo ;D (går ud fra at nemprogamming.dk er din side) Heller ikke et specielt fangende logo :D

Men jeg arbejder faktisk også på et logo for tiden så det kommer snart :D





Indlæg senest redigeret d. 15.05.2011 20:55 af Bruger #16605
Menuen syntes jeg ikke er specielt pæn. Det er ærgeligt for jeres undermenu ser jo ganske fin ud syntes jeg. Skyggen kunne godt pilles af.

Logoet ligner noget som er skruet sammen på 2 min. i Photoshop.

Derudover syntes jeg det ser meget fint ud.



Du har sikkert ret, men tag lige et kig på din egen sides logo ;D (går ud fra at nemprogamming.dk er din side) Heller ikke et specielt fangende logo :D

Men jeg arbejder faktisk også på et logo for tiden så det kommer snart :D



Nu var det jo ikke hans side der skulle vurderes, men din ;-)

Synes faktisk at det minimalistiske i hans logo er ok.





Du har sikkert ret :)



Okay, men ikke noget hvor jeg tænker "Waouw". Som det tidligere er nævnt, ligner det en standard skabelon ala fra starten af 90'erne.

Giv det noget flow, noget lækkerier, noget waouw effekt.

I har en del stave/tastefejl rundt omkring, og I bør egentlig også få styr på de browser problemer I nævner nederst på siden. Det er måske en smagssag, men jeg forstår blandt andet ikke virksomheder som skal promovere for et produkt eller en service, at disse skriver "Forbeholdt Internet Explorer". Bare for at tage et ekstremt dårligt eksempel. :-)

Hvis I ikke er så gode til design (photoshop, Gimp etc), kunne det være en mulighed at finde et gratis template. Det er måske ikke så skide professionelt, men hvis siden generelt fanger de besøgende og at disse kommer igen, ja så er et "free-bee" design jo slet ikke værst.

Mvh. Mikkel



Jeg vil betegne siden som middel og der kunne godt arbejdes mere på den grafiske side.

Hvis man anmoder om få sit kodeord tilsendt, får man nedenstående fejl:


Warning: include(.filer/connect.php) [function.include]: failed to open stream: No such file or directory in /home/teamsoli/public_html/xn--undvendigviden-rqb.dk/pages/glemtkodeord.php on line 24

Warning: include(.filer/connect.php) [function.include]: failed to open stream: No such file or directory in /home/teamsoli/public_html/xn--undvendigviden-rqb.dk/pages/glemtkodeord.php on line 24

Warning: include() [function.include]: Failed opening '.filer/connect.php' for inclusion (include_path='.:/usr/lib/php:/usr/local/lib/php') in /home/teamsoli/public_html/xn--undvendigviden-rqb.dk/pages/glemtkodeord.php on line 24
Vi kunne ikke finde din e-mail i vores databaser



Så skulle det være fikset, og tak fordi du opdagede og skrev det :D



<< < 12 > >>
t