Vedr. hjemmeside som virker i Firefox, Opera, Safari men ikke i IE

Tags:    php jquery ajax

<< < 12 > >>
Hej folkens.

Jeg håber på at kunne finde lidt hjælp herinde til mit lille hjemmesideprojekt.
Jeg har en hjemmeside, da jeg i min fritid arbejder som naturfotograf.
Tidligere havde jeg en simpel HTML side med et autogenereret flash billedalbum, men det var for irriterende.
Nu har jeg så fået en af mine venner til at lave en side til mig i ajax, noget med noget jquery, jeg forstår det sku ikke helt, men jeg kan godt finde ud af at rette de mest basale ting i DreamWeaver.

Vores problem er at vi begge er kørt en del fast da det har vist sig at siden ikke virker i IE?
Vi aner simpelthen ikke havd der er galt, man kan sagtens bladre i menuen i både safari, opera, firefox men altså ikke i IE.
Er det noget der er nogen af jer der har hørt om før?

siden findes på www.kp-foto.com

På forhånd tak.





14 svar postet i denne tråd vises herunder
7 indlæg har modtaget i alt 7 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Hej Kasper.

Tak endnu engang for svar!
Jeg har nu skiftet alle $ til jQuery.
Det har ikke hjulpet.
Jeg er ikke sikker på at jeg helt er sikker på hvilke linjer det er jeg skal fjerne for at bruge din fejlfindingsmetode?
Det er helt super du har genskabt noget af siden lokalt, jeg er bare super super glad for at der er nogen der gider at hjælpe! Håber på at høre fra dig igen. ;)



Hej igen Kasper.

Nu har jeg prøvet at stoppe loadingen af de forskellige .js filer.
Jeg loader 6 forskellige .js filer.

de tre der hedder:

<script type="text/javascript" src="/jquery/prototype.js"></script>
<script type="text/javascript" src="/jquery/scriptaculous.js?load=effects,builder"></script>
<script type="text/javascript" src="/jquery/lightbox.js"></script>

Styrer billed galleriet i venstre side, man kan sagtens køre uden, men så er der ingen "fade-grafik" i galleriet, men det gør ingen forskel for virkning af siden i IE om de er med eller ej.