Problem med karmasystemet..

Tags:    udvikleren.dk

Hej Kasper,

jeg sad lige og surfede lidt rundt på udvikleren, da jeg faldt over en fejl ved karmasystemet.

Hvis du kigger på dette indlæg: http://www.udvikleren.dk/forum/34107/kun-godt-taenke-mig-at-laerer-java/

Kan du se at der er noget plus i toppen på side et og noget minus i bunden..

Hvis du går til side 2, skulle man jo mene at det ville være endnu mere negative kommentarer, men det starter med en "+3"'er der.

Jeg går absolut ikke ud fra dette er meningen, da det da slet ikke giver nogen mening i mit hoved? Kan selvfølgeligt godt være det bare er mig :-)



Hej Simon,

Du har ret, der var faktisk lige en lille bug der, når man sorterede efter stemmer. Det skulle gerne være fixet nu - så må I lige råbe højt hvis det har givet nogen bivirkninger :P

Mvh.

Kasper (TSW)



Kom lige i dag endnu en gang til at forsøge at stemme et indlæg op, jeg allerede en gang har stemt op. Kunne du ikke lave et eller andet der gør det muligt at se hvilke indlæg man allerede har stemt på?

Derudover er det en lidt finurlig besked man får "Du har allerede stemt på dette item" - var "indlæg" ikke lidt bedre end "item" i denne sammenhæng? :-)



Forresten, så er den dialog boks der kommer op, lidt gammeldags... Måske du kunne 'pimpe' den lidt op med en CSS boks istedet :P

Bare et forslag :)



Hehe det er bare en standard JavaScript alert boks, Martin. Din browser og dit OS bestemmer hvordan den skal se ud :)

Simon, der står item fordi koden også bruges til artikler osv. :)

Mvh.

Kasper (TSW)



Hehe det er bare en standard JavaScript alert boks, Martin. Din browser og dit OS bestemmer hvordan den skal se ud :)

Simon, der står item fordi koden også bruges til artikler osv. :)


du kan ikke bare ændre funktionen til at tage en type-parameter hvor du kan skrive "indlæg", "artikel" eller hvad det nu drejer sig om? :)



Hej Simon,

Sådan en parameter er der allerede. Jeg følte bare ikke at det var ~16 linjer JavaScript ekstra værd, for en fejlbesked kun relativt få mennesker kommer til at se i ganske få situationer, men nu hvor jeg alligevel havde 10 minutter til overs, har jeg gjort det for at glæde dig ;). Det skulle virke fra næste gang din browser henter sitets JavaScript fil :)

Mvh.

Kasper (TSW)



haha, jamen mange tak Kasper ;-)

Hvad med den del med at gøre det synligt hvilke ting man allerede har stemt på? Er det kun mig der er så forbandet glemsom at jeg ikke lige kan huske samtlige indlæg jeg tidligere har stemt på? :-)



Som Simon allerede skriver kunne det være skide rart at man kunne se hvilke indlæg man havde stemt på..



Jeg tror det er sket for mig et par gange i de par måneder det nye site har været online, så jeg synes ikke det er super vigtigt. Det kan være jeg kigger på det på et senere tidspunkt, men jeg synes som sagt at det er lidt af en detalje :)

Mvh.

Kasper (TSW)



t