Loadtider på asp.net sider

Tags:    asp.net c# website

<< < 12 > >>
Godaften allesammen

Jeg er ved at lave en ny side, og jeg vil gerne have god performance ud af den selvfølgelig.
Jeg havde problemer med svartider på mit gamle site, men tror nærmere dette er pga. den udbyder jeg havde lå i USA.
Nu tester jeg så min side, og måler fra Load til LoadCompleted og det tager ikke engang et sekundt, men når jeg tester det af i browseren så går der 3-4 sekunder fra jeg klikker til der sker en ændring i vinduet og det er jo på lokalhost.
Er der nogen der kan hjælpe mig der?
For jeg aner ikke hvor jeg skal begynde at lede for at kunne se hvor den tid bliver brugt og hvordan jeg optimerer?
Jeg har ikke rigtigt nogen viewstate da jeg kun har masterpage (INDEX.master) og nogle nestede masterpages (FORSIDE.master, CV.master etc.) og så stort set tomme content pages - med tekst der siger personlig profil, olign. for at sikre jeg er havnet på den rigtige side.

Jeg tester det af i FF 4.0, men har selvfølgelig en del faner åbne. Kan have min tvivl til at det kan være pga. det for så burde selve initialiseringen når jeg trykker Ctrl + F5 jo være lige så langsom, men her går det stærkere endnu selvom man skulle mene der var mere at loade.



11 svar postet i denne tråd vises herunder
6 indlæg har modtaget i alt 20 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Jonas: Præcis det samme jeg har oplevet. Jeg vidste dog ikke det havde noget at gøre med IPv6.



<< < 12 > >>
t