Ny feature: Artikel ønskelisten

Tags:    udvikleren.dk udvikleren-info

Hey gutter,

Som vi blev enige om i den her tråd, så var det måske en ide at få genindført den gamle artikel "ønskeliste". Ideen er at alle kan tilføje et ønske til hvilken artikel de godt kunne tænke sig blev skrevet, og så kan de artikel-skrivende brugere hoppe ind og se om der ikke er noget der interesserer dem, når de føler for at skrive lidt. Sådan en feature har jeg lavet nu og I kan se den lige her. Det er ment som et udkast, som jeg godt kunne tænke mig at udvide, hvis I ellers tager godt imod konceptet. Man kan på nuværende tidspunkt ønske artikler, og de eksisterende ønsker kan kommenteres og stemmes på.

Hvis det er noget der bliver brugt, så kunne det måske være interessant at kigge på en belønning til dem der skriver en artikel fra listen. Jeg har overvejet noget med at forfatteren, når han eller hun får godkendt en artikel der er på ønskelisten, kunne få den mængde karma som ønsket er stemt op med eller lignende.

Anyway, tag et kig og se hvad I synes, og lad os så diskutere hvordan vi skal gøre funktionen bedre :)

Mvh.

Kasper (TSW)



Fedt! Jeg har ikke ønsket noget endnu men vil helt klart kigge på den engang i mellem og se om der er et emne man burde skrive om. Tak :0)



Indlæg senest redigeret d. 06.06.2011 14:25 af Bruger #15754
Jeg har tænkt mig at skrive en artikel om introduktion til Windows-API'et for den _absolutte_ nybegynder, da jeg stadig synes vi mangler sådan en. Den bliver måske endda en del af en række artikler, der fokuserer på API'et.

Ville bare lige fortælle, at sådan en artikel muligvis er på vej - tilføjer det ikke som ønske til listen, da jeg jo har i sinde selv at skrive den.



Lyder spændende, Thomas :)

Super, MB!

Mvh.

Kasper (TSW)



Jeg har skrevet et udkast til an artikel om Node.js, men er ikke helt sikker på hvor meget den skal omfatte o.lign. og heller ikke om der overhovedet er interesse for den på dette forum?



Jeg har skrevet et udkast til an artikel om Node.js, men er ikke helt sikker på hvor meget den skal omfatte o.lign. og heller ikke om der overhovedet er interesse for den på dette forum?


Hvis du ikke skriver den, så gør jeg nok. Jeg tror Node.Js er meget relevant her på sitet, så giv du den bare gas :)



@Per:

Her er mit udkast (Ganske vidst på engelsk), tror du det ville gå, eller er det for stor en mundfuld?
Fold kodeboks ind/udKode 




Umiddelbart vil jeg foreslå at springe Express over, og skrive "almindelig" Node. At bruge et framework effektivt virker som en artikel i sig selv. Du kan eventuelt introducere læseren til Backbone eller et andet letvægts datalags-API istedet.



Enig i at det er en stor mundfuld, men du kan jo dele det op i flere artikler.

Jeg selv har overvejet at skrive noget om spil udvikling med JavaScript, med Node som backend...når tiden tillader det. Men nu venter jeg i hvert fald til du har skrevet generelt om Node.



En lille ting der mangler til ønskelisten: notifikationer om nye kommentarer ligesom ved normale indlæg på udvikleren :-)

Og så skal der måske være noget info om, at man lige skal smide en kommentar eller trykke "working on it" hvis man går i gang så flere udviklere ikke pludseligt sidder og skriver en artikel om det samme :-)



t