Feedback på nyt design

Tags:    feedback css html php

<< < 12 > >>
Davs udviklere,

Jeg og en ven har hjemmesiden unødvendigviden.dk, og er ved at lave et nyt design til den. Designet er dog ikke helt færdigt endnu og det er heller ikke helt sikkert at det bliver det, men hvad synes i om det?

Link: www.unødvendigviden.dk/filer/nytdesign

Det skal også lige siges at der næsten ikke er noget der virker på siden, det eneste i skal bedømme er designet.

Vi håber på en masse konstruktivt kritik :)!
- Tak på forhånd, Unødvendigviden.dk.



Indlæg senest redigeret d. 19.06.2011 16:40 af Bruger #16605
Er der slet ikke nogen der har noget at sige..? Lidt kritik eller feedback ville altså være dejligt.. :3



Meget mørk side vil jeg sige, jeg synes den er lidt deprimerende at se på i længden, Jeg ville bruge mere lysere farve, for at fange opmærksomheden fra folk.

Og det sker ikke så meget når man klikker på noget af linkerne, det er næsten som om du ikke kommer på en ny side, fordi alle siderne ligner så meget hinanden. Få lidt mere variation i siderne.



Jeg mangler også at teksten på linksne måske skifte farve eller bliver bold, når man er på den aktuelle side.

Er enig med Helgi at det er mørkt, måske prøv at leg med baggrunden med noget mønster i grå/blåt i stedet for :)

Det design i har nu, kan bedre "holde til" de mørke farve, det kan det nye design ikke, synes jeg!



Jeg syntes at designet er meget kedeligt, og det ville ikke rigtig være noget der ville fange min opmærksomhed - desværre :(



Det gamle design er meget pænere, det nye ligner noget Wordpress har lavet :).



Davs udviklere,

Jeg og en ven har hjemmesiden unødvendigviden.dk, og er ved at lave et nyt design til den. Designet er dog ikke helt færdigt endnu og det er heller ikke helt sikkert at det bliver det, men hvad synes i om det?

Link: www.unødvendigviden.dk/filer/nytdesign

Det skal også lige siges at der næsten ikke er noget der virker på siden, det eneste i skal bedømme er designet.

Vi håber på en masse konstruktivt kritik :)!
- Tak på forhånd, Unødvendigviden.dk.


Synes ikke det er særligt i møde kommende.
Mange mørke farver

Ligner noget der er lavet i paint

Håber du tar imod kritik :)



Vil ikke sige det er et nyt design nærmere et nyt layout.
Der skal arbejdes noget mere med det. Prøv nogle lyse farver for bedre af fange folks opmærksomhed.

Med venlig hilsen,
Àsgeir Gunnarsson



Opsætningen er okay, men farvevalg er tæt på en katastrofe :roll::roll:.



Ja tak for al jeres kritik, det var sku dejligt :D

Vi kan forstå på jer, at i vil have nogle lysere og mere muntrer farver, samt noget mere variation.. Så det vil vi prøve at kigge på :)

Og så mener nogle af jer også at vi skal lave en baggrund med nogle mønster osv. men sidst vi prøvede det mente folk siden blev alt for forvirrende at se på.. :|

Så vi kan ikke rigtig gøre os klog på hvad folk kan lide og ikke kan lide.

Men tak for jeres kritik og feedback, vi vil kigge på det og sætte os tilbage til tegnebrættet. :)




Så vi kan ikke rigtig gøre os klog på hvad folk kan lide og ikke kan lide.


Man kan ikke gøre alle tilfredse :P



<< < 12 > >>
t