Feedback på nyt design

Tags:    feedback css html php

<< < 12 > >>
Davs udviklere,

Jeg og en ven har hjemmesiden unødvendigviden.dk, og er ved at lave et nyt design til den. Designet er dog ikke helt færdigt endnu og det er heller ikke helt sikkert at det bliver det, men hvad synes i om det?

Link: www.unødvendigviden.dk/filer/nytdesign

Det skal også lige siges at der næsten ikke er noget der virker på siden, det eneste i skal bedømme er designet.

Vi håber på en masse konstruktivt kritik :)!
- Tak på forhånd, Unødvendigviden.dk.



Indlæg senest redigeret d. 19.06.2011 16:40 af Bruger #16605
Så vi kan ikke rigtig gøre os klog på hvad folk kan lide og ikke kan lide.


Man kan ikke gøre alle tilfredse :P


Nemlig! Der er altid 1 eller flere der synes det er grimt.
Men jeg vil dog råde dem til at arbejde noget mere med det :-)

Med venlig hilsen,
Asker



Så vi kan ikke rigtig gøre os klog på hvad folk kan lide og ikke kan lide.


I skal heller ikke gøre jer kloge på hvad folk kan lide og ikke kan lide. I skal gøre jer kloge på hvad jeres målgruppe kan lide... Hvis jeres målgruppe er 10-20årige som ligger i en rus af øl,spiritus og hårde stoffer hver weekend og bare skal bruge unødvendigviden til at hygge sig med en fredag aften - så er det nok nogle vilde farver og festlige billeder der skal bruges.
Men hvis målgruppen er havenisser på 50+, så skal farvevalget nok være lidt mere monotont og pastelfarvet.

Men som sagt, find ud af hvad jeres målgruppe kan li'...



Rigtig godt svar Michael, men problemet ligger mere i at vores målgruppe er meget bred, da vi ikke rigtig aner hvem eller hvilke personer der interessere sig for unødvendigviden..

Vi har spurgt ind nogle steder på nettet for at få svar på dette spørgsmål, og det er både unge og gamle i alle aldre der fortæller at de har besøgt og haft glæde af vores side..

Men eftersom vi selv er unge (og selvfølgelig flotte) mennesker, tror vi at vi vil begynde at indkranse vores målgruppe en lille smule mere, til den lidt nyere generation. Hvad ville i sige til det? :D

Og så måske lave et lidt awesome, festligt og genialt design/layout, som netop os unge kan lide ^^.

- Unødvendigviden.dk



Indlæg senest redigeret d. 01.07.2011 23:28 af Bruger #16605
Personligt synes jeg den er en smule dyster at se på, samt lidt retro..



<< < 12 > >>
t