Bedøm min nye hjemmeside

Tags:    feedback

<< < 12 > >>
Så har jeg fået lavet min hjemmeside :)

Tog mig 2 dage at fuldføre.

Design og kodning 100% af mig selv :)

http://smiro.dk

Håber i kan li det :) kom gerne med ros & kritik :)



19 svar postet i denne tråd vises herunder
8 indlæg har modtaget i alt -15 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Det er den type hjemmesider jeg HADER! Det burde være ulovligt at kræve at folk "synes godt om" en video FØR de har set den.. Det er også så pisse irriterende med folk der deler alt det ligegyldige lort på facebook.

Og hvad med de brugere der ikke har facebook? (ja - det findes rent faktisk)

Jeg synes ikke at siden på nogen måde er indbydende rent designmæssigt, og at det har taget dig 2 dage at fuldføre tror jeg ikke helt på (når man vurderer efter de spørgsmål du har stillet vedr. denne side her på udvikleren) og desuden er det ikke særligt gennemført.

F.eks. har du ikke engang styr på din tegn-encoding i dine titles..

Derudover er der en her på siden der nævner at du har stjålet baggrunden - utroligt dårlig stil! specielt eftersom du kalder siden "100% mit eget" bagefter.. Så vær dog ærlig om det.. Desuden er det heller ikke tilladt bare at tage andre folks baggrunde bare fordi du godt kan lide den - du skal søge tilladelse hos dem der ejer baggrunden.. hvis de finder ud af at du har stjålet den, kan de godt melde dig for brud på ophavsretten (måske lidt langt ude, men det kunne i teorien godt køres igennem).

No offence, men håber virkeligt ikke siden bliver til noget (igen - jeg hader den måde at dele videoer på!!!) men det er da altid fint hvis du har fået noget erfaring af at lave den.



Når jeg går ind på en video kan jeg ikke gå væk fra den uden at enten genindlæse siden eller trykke like

Ingen af delene har jeg egenlig lyst til

Forresten hvis det alligevel bare er Youtube videoer du har liggende på din side så skaber du reelt intet unikt indhold men genskaber blot hvad andre har lavet før dig.

Det kan lykkes for nogle sider at få succes på men tvivler på det kan for din
1: Den er dansk, hvilket mener du har en smaller målgruppe
2: Der er ikke ret meget indhold i forhold til andre store sider som kører samme princip som dig



Indlæg senest redigeret d. 27.06.2011 11:36 af Bruger #11386
"kan godt være jeg har taget en andens baggrund. men vil væde med han heller ikke har lavet den"

Det gør det da ikke mindre ulovligt? Det var godt nok et tyndt argument.

Jeg kan heller ikke fordrage konceptet, men lad det nu ligge.

No offence, men designet ligner noget fra de sene 90'ere, alt for ensfarvet og for skrigende. Ligner ærlig talt noget fra paint.

Nu kiggede jeg lidt i din kildekode - hvorfor har du indsat to headere - og to erklæringer af doctype (En i toppen og en midt i koden)?

Men selvom jeg ikke kan lide konceptet, så er det da fint hvis du lærer noget på at lave siden :-)






Det er et der stråler og er unikt.. kan godt være jeg har taget en andens baggrund. men vil væde med han heller ikke har lavet den :)

"Men hr. betjent, de andre kører også for stærkt.". - Uanset om han har lavet det selv eller kopieret det, så er der stadig en der har lavet originalen. Der er stadig en, som du stjæler fra.


Og siden den bliver til noget da jeg allerede har over 500 unikke visits bare idag.

Så virker din statistik vidst ikke? Men selvom du kan peake 500 - så er der stadig lang vej til en fornuftig indtjening.

Du får en hård medfart her og det er der en grund til. Ikke mindst fordi du står bag endnu en ligegyldig side uden noget originalt indhold, men også fordi du beder om kritik og på ingen måder forstår, at tage imod den eller stå imod og argumentere for det.

Uoriginalt indhold er ikke vejen frem for viral marketing.



Patrick..
Du spurgte om hvad vi synes, og vi svarede. Men det betyder ikke at du skal kritisere os bare fordi at vi kommer med forslag/meninger om din side.



Må give #1 ret.
Prøvede at se en video og så lukkede jeg den og ville aldrig vende tilbage igen.
Lækkert design og gode farver, men det der får siden til at vokse er brugere der kommer igen enten vokser eller forbliver konstant, og din markedsføringsmetode gør nok ikke ligefrem det.
Beklager, men det er min mening.



Ser fint ud.. Bortset fra at baggrunden kommer fra MiniSjov.dk :-)



Det er da sjovt din statistik-side (hvad jeg kan læse mig ud af) viser at du har haft 27 besøg? :-)

Du spurgte efter en bedømmelse og jeg gav dig en. Dit design er kedeligt og ikke særligt indbydende. Det ligner noget du har klasket sammen i MS paint på 5 minutter - ikke noget der sælger som et proffesionelt design. Det er nogle afrundede kasser med lidt gradient på. Den er kedelig. Intet "wow" og intet call-to-action, hvilket du burde have meget af på en af de her viral-sites..

Der er absolut intet der fortæller mig hvad det er for en slags hjemmeside jeg er kommet ind på - "smiro" siger intet om hvad siden handler om og "vi dræber kedsomhed" er heller ikke ligefrem det mest sigende slogan.



Kritik: Jeg skal sgu ikke dele noget på facebook for at kunne se en film. Så kan jeg se dem andre steder ;-)



Laurits

Tak for du kan li designet :)

Har eksperimenteret med marketing

og må sige at dette har været min bedste succes :)



<< < 12 > >>
t