Bedøm min nye hjemmeside

Tags:    feedback

<< < 12 > >>
Så har jeg fået lavet min hjemmeside :)

Tog mig 2 dage at fuldføre.

Design og kodning 100% af mig selv :)

http://smiro.dk

Håber i kan li det :) kom gerne med ros & kritik :)



19 svar postet i denne tråd vises herunder
8 indlæg har modtaget i alt -15 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Lucs - ja jeg kunne ikke holde fingrene fra den :) synes den ser alt for godt ud :D



Lucs - ja jeg kunne ikke holde fingrene fra den :) synes den ser alt for godt ud :D


Så er det jo heller ikke 100% lavet af dig? ;)



Indlæg senest redigeret d. 26.06.2011 21:33 af Bruger #15853
Så 99% da ;)



Davs :).

Intet nyt under solen, blot en side der tilbyder det samme "mainstream" ligegyldigt lort og som der allerede er masser af på nettet ( desværre ).

Designet er virkelig noget hø og at du samtidig praler højt med at du bevidst stjæler fra andre sider, siger vist alt.



Hej Simon Smith.

Det jo din egen mening at du hader sådanne sider

Hvis du ikke synes den er indbydende er også din egen mening

Synes selv det er et rigtigt godt design...

Det er et der stråler og er unikt.. kan godt være jeg har taget en andens baggrund. men vil væde med han heller ikke har lavet den

Og siden den bliver til noget da jeg allerede har over 500 unikke visits bare idag.


Designet er overhoved ikke unikt, kunne lave det samme på 20 minutter.
Det er simpelt og kedeligt.

Og som andre siger ligner det noget fra ms paint. Og hader personligt også konceptet, men det har ikke noget med at jeg synes at det er lavet på en uprof måde.



Indlæg senest redigeret d. 27.06.2011 13:57 af Bruger #16425
Hej

Jeg syntes det er irreterende at jeg er nødt til at dele på facebook hver eneste gang jeg ønkser at se videoen. Jeg kan jo nemt bare surfe over på youtube og se den. Jeg ved godt at det jeg siger er sagt før, men dit design er lidt for ensformigt. Jeg syntes det ville klæ dit design, hvis du brugte flere farver end hvid, blå og til dels nogle steder gul.

mvh Jesper



Indlæg senest redigeret d. 27.06.2011 15:25 af Bruger #16580
Simon Smith.. det er 27 online på 1 gang :)

Og 27 visits kan ikke skabe 70 likes på siden :)



Hej Simon Smith.

Det jo din egen mening at du hader sådanne sider :)

Hvis du ikke synes den er indbydende er også din egen mening :)

Synes selv det er et rigtigt godt design...

Det er et der stråler og er unikt.. kan godt være jeg har taget en andens baggrund. men vil væde med han heller ikke har lavet den :)

Og siden den bliver til noget da jeg allerede har over 500 unikke visits bare idag.





Brian - ved det får jeg brugere til at føle jer snydt ;) men det er det der får siden til at vokse & gør den viral.

Ergo er der flere penge til mig :)



<< < 12 > >>
t