Internet explore anderledes hjemmeside

Tags:    internet-explorer ie

<< < 123 > >>
Heej alle

Jeg har fået lavet mig en lille hjemmeside, men når jeg vil se den i Internet Explorer, så kommer den til at se mærkelig ud.

Kan man gøre noget ved dette, eller kan man få hjemmesiden til at tjekke om brugeren bruger Internet Explorer også sige at den ikke virker i Internet Explorer.



21 svar postet i denne tråd vises herunder
3 indlæg har modtaget i alt 10 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Jeg kan desværre ikke overskue alle dine tables. Har du overvejet en "standard" opsætning med CSS uden tables?

Der er masser af eksempler på nettet, som f.eks. denne:

http://www.boutell.com/newfaq/creating/threecolumnlayout.html

Men du har en align="center" på din første <td>. Måske er det den der driller.



Det er også helt iorden. Folk må leve med det er lidt anderledes der så :)



Kan man ikke gøre sådan at det KUN er i Internet Explorer den gør dette?



Kan man ikke gøre sådan at det KUN er i Internet Explorer den gør dette?


Jo, så skal du bare læse det allerførste indlæg fra Martin som svar på dit indlæg.



Mange tak :)

Lige en ting mere..

Hvad kan man gøre i Opera? Det gør lige det samme som Internet Explorer.



Indlæg senest redigeret d. 29.06.2011 15:30 af Bruger #16662
Hvorfor vil du skjule den CSS fra andre browsere? Den skader jo på ingen måde, og vil at lave browser-detetection risikerer du bare at fange de forkerte browsere, som med Opera. Det bedste er at vise CSS'en for alle browsere.



Jeg vil ikke gøre det på den måde, fordi det ser mega grimt ud.
Den måde jeg har lavet den på er den i midten af det område jeg gerne vil have, men hvis jeg smider en td { text-aling: left; } ind, så kommer det til at se grimt ud.

I firefox og google chrome, virker alt som det skal.



Indlæg senest redigeret d. 02.07.2011 08:40 af Bruger #16662
Men den kode vil jo netop ændre udseendet i IE uden at ændre det i Chrome/Firefox, med mindre der er noget jeg har overset. Hvis der er, så kan du sikkert ændre lidt på koden for at få den til at virke uanset browser.



Den er forskellig fra Chrome/Firefox/Safari og Opera/Internet Explorer.
Men jeg har fundet ud af at lave det med noget javascript.
Fold kodeboks ind/udJScript kode 




Du må selvfølgelig gerne bruge det, jeg prøver bare at sige at den metode gør din side meget skrøbelig over for fremtidige browser-versioner og browsere som du ikke har testet, hvilket ikke er nødvendigt.



<< < 123 > >>
t