Om at skrive artikler

Tags:    udvikleren.dk

<< < 12 > >>
Hvis man er begyndt at skrive en artikel men fortryden den hvordan sletter man den så ?

Og når jeg sender en artikel til vudering sådan at i kan komme til at se den hvis den bliver godkendt kan jeg så senere godt rette i den ?



16 svar postet i denne tråd vises herunder
3 indlæg har modtaget i alt 4 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Min gamle ikke godkendte artikel kan ikke slettes.

Jeg klikke på X ikoner også spørger den "Er du sikker ?" også klikker jeg OK knappen men der sker ikke noget.

En anden ting... når der er skrevet nye ting i forummet så kommer der et ikon øver på siden hvor der for eksempel står "2" sådan at man ved der er skrevet 2 besekder siden sidst.
Kan det ikke laves om sådan at der ikke kommer et pop up vindue når man kigger på det ikon men at det bare vises sådan i samme vindue.



Jeg 'gjorde mit ypperste' for at min seneste artikel var i superb orden da jeg sendte den ind, men alligevel fandt jeg en del trykfejl, som jeg så rettede. Jeg sendte så den rettede version ind til godkendelse, men nu har den fået negative stemmer, selvom den jo må være mindst ligeså god som den urettede version (bedre vel?). Så jeg synes også det er lige lovlig overkill at den skal godkendes af brugere to gange. Det er fint nok første gang, men anden gang kunne en admin vel lige hurtigt gå den rettede version igennem.



Hej,

>Jeg klikke på X ikoner også spørger den "Er du sikker ?" også klikker jeg OK knappen men der sker ikke noget.

Har artiklen på noget tidspunkt været indsendt? I så fald kan den nemlig ikke slettes. Prøv at give mig ID'et på artiklen hvis du er i tvivl, så kan jeg tjekke det.

>En anden ting... når der er skrevet nye ting i forummet så kommer der et ikon øver på siden hvor der for eksempel står "2" sådan at man ved der er skrevet 2 besekder siden sidst. Kan det ikke laves om sådan at der ikke kommer et pop up vindue når man kigger på det ikon men at det bare vises sådan i samme vindue.

Popup vinduet har i det her tilfælde den fordel at man kan tjekke flere forskellige tråde uden at skulle klikke igen. Det er primært derfor det er lavet som et eksternt vindue.

>Jeg 'gjorde mit ypperste' for at min seneste artikel var i superb orden da jeg sendte den ind, men alligevel fandt jeg en del trykfejl, som jeg så rettede. Jeg sendte så den rettede version ind til godkendelse, men nu har den fået negative stemmer, selvom den jo må være mindst ligeså god som den urettede version (bedre vel?).

Øhm jo, men har du læst kommentarerne?? Det er faktisk derfor at folk bruger tid på at skrive dem, og som de ganske rigtigt skriver, så ser artiklen meget mærkelig ud i forhold til linebreaks. Hvad der er sket med dem ved jeg dog ikke.

>Så jeg synes også det er lige lovlig overkill at den skal godkendes af brugere to gange. Det er fint nok første gang, men anden gang kunne en admin vel lige hurtigt gå den rettede version igennem.

Nej der er ikke mere admin godkendelse af artikler - nu er det hele op til brugerne :)

Mvh.

Kasper (TSW)



Ja min gamle artikel som jeg vil slette har været indsendt for den står som afvist. ID'et er 213.

Jeg savner nogen muligheder for at opstille min artikel bedre.
Der er ingen muligheder for at indrykke noget.
Jeg kan heller ikke gøre det med mellerum.
Ville være rart med nogen flere muligheder andet end b i u s osv



Indlæg senest redigeret d. 30.09.2011 16:20 af Bruger #13010
>Ja min gamle artikel som jeg vil slette har været indsendt for den står som afvist. ID'et er 213.

Jamen så er det jo netop derfor. Som allerede skrevet så er det udelukkende artikler der ikke tidligere har været indsendt som kan slettes.

>Der er ingen muligheder for at indrykke noget.

Indrykke? Er det ikke primært noget man har brug for i forbindelse med kode? I så fald er det blot at smide det i en kodeboks, som du allerede bør, der kan du rykke ting ind lige så tosset du vil :)


Mvh.

Kasper (TSW)



Hvad er iden med at man ikke kan slette noget som tidligere har været indsendt når det alligevel er blevet afvist ?

Syns bare man kan stille ting flottere og mere overskueligt op hvis det kan rykkes ind ligesom <ul><li> eller noget i den stil.

Og angående [code] kan du ikke lave sådan at man kan vælge at få koden foldet ud som standard så brugeren ikke skal klikke ?
Noget i stil med [code open] eller noget.

De koder jeg skriver i artiklen er jo meget korte så det er lettere irriterende at man skal klikke for at se koden... ikke kæmpe problem men ville da være rart at have muligheden.



<< < 12 > >>
t