Intereager med flash fra c#?

Tags:    c# flash

Mit spørgsmål er simpelt. Er det muligt/ hvordan ville jeg bære mig ad, med at styre et flash baseret spil via c#
Jeg er igang med, at kode en slags bot. Og den skal gerne køre i baggrunden. Så istedet for, at jeg skal til at få botten til, at klikke på skærmen osv, tænkte jeg, at det ville være nemmere at blot lade den gøre det uden, at klikke på skærmen.


Er lidt usikker på, om jeg har forklaret mig godt nok, så hvis i er i tvivl om noget så spørg mig endelig :)



Lige en ekstra ting.. er dette muligt gennem java ? :)



4 svar postet i denne tråd vises herunder
0 indlæg har modtaget i alt 0 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Det er svært at gøre det du beskriver ved hjælpe af at interagere med flash. For det første skal du kommunikere med en flash der ikke er din egen, den er "compilet" og du kan i princippet ikke komme til at plante kode i den. Problemet består i at du skal have indat din kode i deres flash for at lave en bot. Den vej ville jeg ikke gå, da det stort set ikke kan lade sig gøre. En mulighed er derimod at lave en memoryscanner (http://www.codeproject.com/KB/cs/sojaner_memory_scanner.aspx) det vil sige du kigger på koden i din RAM og prøvet at gætte dit til hvad der skal ske nu, det er meget omfattende.

Jeg har tidligere lavet noget med en BlackJack bot der kunne spille flash blackjack for mig, det var simpelt med at se hvilken knap der var aktiv, hvilke kort jeg havde fået og så trykke på en knap alt efter hvad jeg havde fået. Det virkede "nogenlunde" - det sværeste var at bestemme hvilke kort jeg havde fået, og hvilket kort modstanderen havde - resten var meget enkelt.



Jeg skal blot klikke på en enkelt knap, konstant.

Men dit svar gav mig ihvertfald viden til, selv at komme videre. Var ret stuck. Så mange tak for hjælpen :)


Btw det du linkede til virkede ikke ?



Indlæg senest redigeret d. 30.10.2011 19:04 af Bruger #14752
Lille fix på linket fordi ) kommer med - How to write a Memory Scanner using C#



Jeg lavede en autoklikker til en Runescape spiller engang, ved blot at tage klikke med musen hvert X. sekund... men det kræver jo så at man ikke kan bruge computeren i mens.

Ved ikke hvordan det ville virke, hvis den ved hvert "klik" sendte programmet til forgrunden, flyttede musen, klikkede, minimerede, og flyttede musen hen på den oprindelige placering?



t