Dilemma vedr. kunde

Tags:    kunder forretning reference

<< < 12 > >>
Hej udviklere,

jeg har et lidt utraditionelt spørgsmål til jer.
Jeg er blevet kontaktet af en kunde der gerne vil have lavet noget på en hjemmeside - men hjemmesiden er med seksuelt indhold.

Mit spørgsmål er: skal jeg tage jobbet? Jeg behøver jo ikke bruge dette som reference og vil så absolut ikke have mit navn stående i forbindelse med dette, men det er jo gode og hurtige penge?

Hvad ville I gøre? mener I at det kan skade ens ry på nettet? Kan jeg regne med at holde mig 100% anonym hvis jeg ikke smider navn i koden og ikke bruger det som reference?

Lad os få en diskussion i gang :-)



Hvorfor skulle der være noget galt i at du programmerer noget til en hjemmeside der indeholder seksuelt indhold? Så længe at dette vel er lovligt, så ser jeg ikke noget problem, men som du selv siger behøver du ikke at nævne det nogen steder, hvis du ønsker at være anonym.

Så 'Go for the money!' :P



Det kan som sådan ikke skade dit arbejdsry, at du arbejder med erotisk relateret indhold.

Du kan ikke regne med 100% anonymitet, men hvis du ikke nævner det i flæng til kommende kunder eller bruger det som reference. Så er det jo ikke relevant for den forretning du laver med kunden.

Som Martin skriver skal du jo blot holde dig på den lovlige side, så er der ingen problemer.

Men hvis du stadig er i tvivl, så kan du bare henvise kunden til mig - har allerede en del erfaring med den slags kunder. Så laver vi en god deal.. ;)



Jeg ville kræve betaling i naturalier og ellers sige ja tak til jobbet.



Betaling i neutralier?



Nej, ikke neutralier men naturalia ;-) Med mindre at det er en gay-side, så sig nej til naturalia!



Indlæg senest redigeret d. 01.11.2011 10:16 af Bruger #9814
Min fejl - men hvad er det?



Sort arbejde! Du laver en hjemmeside for dem og får ingen penge, men modydelser ( = SEX :B )

Og sorry for den dårlige joke.



Min fejl - men hvad er det?


http://da.wikipedia.org/wiki/Naturalier

Det er dog nok ikke hverken brænde eller stenmaterialer som Brian har i tankerne ;)

Mvh.

Kasper (TSW)



Nu er den joke vist lukket, så er der jo ikke nogen grund til at "bore" dybere i det...

@Simon fik du svar nok? :)



Indlæg senest redigeret d. 01.11.2011 10:51 af Bruger #10216
Jeg vil mene at så længe du selv kan forsvare det rent moralsk, så er der ingen problemer i det.



<< < 12 > >>
t