AJAX deaktiverer lightbox

Tags:    ajax jquery javascript

<< < 12 > >>
Hej

Jeg har lavet en side, som ved hjælp af AJAX (jQuery) loader indholdet til siden og ændrer url'en til #side1, #side2 osv.

Lightbox til visning af billeder virker fint på forsiden, før man bruger AJAX / jQuery, men hvis man skifter side, bliver billedet blot åbnet for sig.

Jeg har tidligere haft samme problemer med andre koder, så jeg skulle mene det er ret generelt for AJAX / jQuery og lightbox.

Er der nogen der har en ide om hvad det skyldes? Eller hvordan man løser det?

På forhånd tak.



Indlæg senest redigeret d. 05.11.2011 20:43 af Bruger #16590
20 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt -8 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
@Daniele... din holdning er helt forståelig, og der kan mange steder trækkes eksempler som dit, på de negative point. Men hvis du ikke har lagt mærke til det, så er det også det der sker for de indlæg der får positive point.
Forslag som vel egentlig også ligner "rent lort" får masser af plus point.

Nu du selv er inde over det med at folk tager dette alt for seriøst, kan jeg slet ikke se hvorfor du går så højt op i, og bruger så meget tid og energi på de negative point du har fået. For mig at se, må der ligge noget andet til grund?



@Michael

Jeg er fuldt forstående med hvad du skriver. Det med at der må ligge noget andet til grund; det er ikke mine point med princippet med at der skal "hakkes" så meget ned på en person som sådan set bare prøver på at hjælpe. Det er sådan set bare det som ligger bag.



@Daniele: Det er ikke 7 eller 12 personer som hakker på dig. Det kan være to eller tre personer som stemmer et indlæg ned, f.eks. giver jeg fem point af gangen. Så du mener at den måde systemet tildeler point er forkert, hvordan synes du det kan gøres anderledes?



Indlæg senest redigeret d. 06.11.2011 20:53 af Bruger #10216
@Michael

Jeg syntes at det er okay at point systemet er fint i sig selv, men jeg syntes at man skal give en grund til at man stemmer en person ned på hans indlæg. Det burde være påkrævet.



Man kan vist roligt kalde diskussionen for off-topic. :)



@Anders, ja... beklager... men jeg tror at din løsning findes på side 1, skrevet af Jokke. Ellers må du sige til. :)

@Daniele Så det er okay at du får mange negative point, uden at du egentlig føler at blive hakket på. Det er jo fint. :) Årsagen til at folk stemmer negativt, er fordi de mener ikke at dit indlæg har den relevans som løsning på det problem som trådstarter sidder med. Mener du at der skal være en anden forklaring?



Indlæg senest redigeret d. 06.11.2011 21:18 af Bruger #10216
@Michael

Jeg syntes bare at der skulle være et maksimum på hvor meget minus man kan få pr. indlæg. For ellers kan det blive helt overdrevet.



Der ingen begrænsning den anden vej, så det kan også blive overdrevet. Så skal der også være en begrænsning der? Er der noget andet som kan være galt?



Der kan jo godt være begrænsning den anden vej. Det ville jo være fint nok, og fair. Det syntes jeg ihvertfald personligt, men vi behøver ikke at debattere det her i netop dette indlæg - vi spammer jo bare de andre :).



Fold kodeboks ind/udJScript kode 




Indlæg senest redigeret d. 05.11.2011 22:06 af Bruger #16025
<< < 12 > >>
t