Søger frivillige medarbejdere til netavis

Tags:    opslag php html

<< < 12 > >>



DER SØGES IKKE LÆNGERE FRIVILLIGE - PROJEKTET ER LUKKET NED!


Hej Udvilkere.
Vi har startet et projekt, vi vil opsætte en netavis, Broad Times, altså en hjemmeside hvor man kan læse nyheder som består af alt lige fra Politik, vejr og til Sport ect.
Af den grund har vi brug for nogle frivillige medarbejder, som er gode til at skrive og har lyst til at arbejde frivilligt, når avisen begynder at give igen vil vi kunne finde ud af noget med løn :)

Hvilke stillinger har vi brug for:
2x Sportsredaktøre
2x Politikredaktøre
2x Udlandsredaktøre
(2)1x Vejrredaktøre
2x Sideudviklere

(Selv om at en stilling er overstreget, så søg alligevel, de andre kan jo være blevet afvist eller du har bedre kompetencer.)

Så er www.broadtimes.dk oppe.

Så skriv til team@broadtimes.dk hvis du er interasseret.



Indlæg senest redigeret d. 13.11.2011 14:27 af Bruger #16606
13 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt -1 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Så det du siger er, at du ikke har lånt din inspiration til hele skabelonen fra:
http://www.gavick.com/products/templates/item/33-the-world-news.html

men har lånt den fra andre sites som absolut intet har tilfældes...



Så lukker jeg sgu forretningen...



Indlæg senest redigeret d. 09.11.2011 13:48 af Bruger #10216
Hold da helt kæft en side der virkelig sparker røv, støtter dig 100%
vil gerne være underdirektør, Har en masse ideer som evt, kunne tilføjes på siden!


Har du evt. en Skype som jeg kan tilføje? :)



Har desværre ingen skype acc, men har du evt gmail? så vi kunne eksempelvis skrive om dette der? via chatten?



Jeg har sendt dig en mail med min acc :)



Hej Christian.

Kunne du ikke give lidt mere info omkring hvad det kræver at være sportsredaktør?

Jeg vil gerne bidrage med noget skriv omkring fodbold da det er et af mine kompetence områder.

Ellers en kanon side du har fået op at køre.. Flot flot



Hej Christian.

Jeg har erfaring på en 2-3 netaviser om om adskillige sportsgrene, har bl.a. været skribent på en uofficiel Manhester United support, som var et meget krævende job.

Får at vide at jeg har fantastiske evner til at lege med det danske sprog, og journalist er da også én af de jobs jeg kommer til at satse på når jeg engang er færdig med diverse skoler.

Jeg vil gerne bidrage med at være sportsredaktør, da det er et af mine største interesseområder af ovennævnte, men mit interessefelt er yderst bredt, så kan også støtte på andre områder.

Ved ikke om alderen betyder noget, men må nok oplyse om at jeg kun næsten er fyldt 16 år.

Må også lige give dig lidt applaus for din fantastiske side, det er meget flot arbejde! :D





Fed side..

Ser rigtig godt ud, desværre er mine kompetencer i den grafiske afdeling og det søger i ikke..

Jeg ønsker dig/jer alt held og lykke med projektet.



Hej alle sammen, tak for jeres positive feedback, jeg vil kikke lidt på jeres 'kommentare' og kontakte jer via mail :)



Syntes jeg har set designet et andet sted før, kan et mon passe?



Hmm, vi har hentet meget forskellig inspiration fra andre hjemmesider, bla. nytimes.com og topnews.dk ;)



<< < 12 > >>
t