Projekt Game hosting; nogen frivillige medarbejdere

Tags:    opslag

<< < 12 > >>
Hej Udvikleren
jeg har kastet mig ud i et stort projekt som bla, handler om Hosting af games, såsom feks, cs: source call of duty etc, lige pt er jeg i gang med at opsætte en side ved navn Inventive, til at starte med vil det være et frivilligt fritids job, men senere hen hvor vi får en rimelig indtjening vil der blive udbetalt løn til alle medarbejdere

Hvilke stillinger har vi brug for?

1x daglig leder (står for at koordinere & kvalitetssikre supporte)
1x salgschef ( står for sponsorater og for at fremvise virksomheden)
1x systemtekniker ( står for at sikre at teknikken er i tip top som bla, netværk servere)
2x supportere (som kan sikre at kunderne for suverænt oplevelse med deres lejet produkt)
2-3x side udviklere ( kan programmere i java, flash, php, html, c++, gerne flere programmeringssprog

skriv til Abiran7@live.dk hvis du er intra, ;)



15 svar postet i denne tråd vises herunder
5 indlæg har modtaget i alt 6 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Hvad er det lige dit job er? Var det ikke det flash du skulle have hjælp til her inde for en uges tid siden?

Kan folk ikke være venlige at lave nogle færdige forretningsplaner, i stedet for at kaste op, 10 minutter efter at de har fået en ide. Det der er spild af folks tid (dem der gider melde sig som frivillige).


Og beklager det sure opstød, men det er lidt til grin.



Lige et godt råd med på vejen også, hold her nu væk fra Flash, jeg kan tælle flere ulemper ved at bruge et flash site end jeg kan tælle hår der hvor solen ikke skinner.

Nu til dags kan du lave mange fede gejl effekter ved brug af javascript, så hvorfor dog bruge Flash.




2-3x side udviklere ( kan programmere i java, flash, php, html, c++, gerne flere programmeringssprog

Det er måske lige lovligt mange sprog at forlange, gør op med dig selv om hvad du vil have siden udviklet i og søg så.



Måske du overdriver lidt, nøjagtig lige som det andet opslag der kom for et par dage siden, men her får du lige et par overvejelser... :)

1x daglig leder
1x salgschef

Kan sagtens være samme person. Er du leder/chef, er du også sælger. Men vigtigst af alt, så må det være dig selv, det er dit projekt. Eller er du en af udviklerne?

1x systemtekniker ( står for at sikre at teknikken er i tip top som bla, netværk servere)
2x supportere (som kan sikre at kunderne for suverænt oplevelse med deres lejet produkt)

Måske du ikke har behov for 2 supportere, da de med garanti vil kede sig det første stykke tid. Så 1 systemtekniker og supporten smider du på hjemmesiden. Dem der har behov for telefonisk support ringer til lederen, eller til en af udviklerne ( altså dig... :) )

2-3x side udviklere ( kan programmere i java, flash, php, html, c++, gerne flere programmeringssprog
Du har behov for tre udviklere - Erhm... frivillig basis giver vel stadig minimum 2-6 mandetimer om dagen. Hvis du er en af disse, så er der min. 8-10 mandetimer. "Iværksættere sover aldrig". Hvad skal alle de mandetimer bruges på? :)




Jeg beklager også mit ordvalg, men der er bare så mange af disse useriøse opslag at jeg blev hidset op et øjeblik.



det er mange programmeringssprog for en enkelt person, men mente nu at, feks, den ene person har kendskab til etc, java og php og den anden person har kendskab til flash og den sidste har kendskab til html og c++, det skulle meget gerne blive opdelt!



du har sikkert fat i noget, men jeg tænkte bare at vi sikkert vil får bruge for flere mand, under udvikling af siden, da projektet kræver flere forskellige programmerings sprog, og ja der er mit projekt.

Nye stillinger! v0.1
1x side udviklere ( omfatter bla, programmering af selve siden inden for billig system, helpdesk & gamepanel

måske overdrev jeg lidt for meget, men jeg har ingen kendskab til nogen programmeringssprog og dette er min første gang, så jeg troede virkelig at vi behøvede flere mænd til programmerings delen, men nu må vi se.

dette er templatet indtil vidr, ; http://inventive.pro




Lidt ligesom Brian, dog måske skrevet lidt mere venligt, så kan jeg ikke se hvad en 5 minutters idé skal bruges til.

Læg hjertet i, find ud af hvad det er du vil have lavet, ikke mindst, hvorfor det skal laves, kom med nogle fremtids mål, og find ud af hvad du egentligt skal bruge af mænd/supp./Udviklere.

Det gavner dig og dem du skal arbejde med.



Brian: Det går vel nok, hvis han ikke kan ta dine ord, så må han vel tænkte sig lidt mere om :)



Hmm, relevant er det vel når vi brugere mener at det ikke er forsvarligt at lade dig søge efter andres hjælp når du ikke ved hvad du egentligt vil.

Det er jo lidt ligesom at gå på jobmarket og søge en IT supporter, som man ikke har brug for når projektet går i stå.

---

Fordesuden syntes jeg personligt at Hardware Online har en meget værre tone end vi har her inde. Her virker det som om at der er mere plads til tålmodighed og fornuft.

Efter min mening.



<< < 12 > >>
t