Projekt Game hosting; nogen frivillige medarbejdere

Tags:    opslag

<< < 12 > >>
Hej Udvikleren
jeg har kastet mig ud i et stort projekt som bla, handler om Hosting af games, såsom feks, cs: source call of duty etc, lige pt er jeg i gang med at opsætte en side ved navn Inventive, til at starte med vil det være et frivilligt fritids job, men senere hen hvor vi får en rimelig indtjening vil der blive udbetalt løn til alle medarbejdere

Hvilke stillinger har vi brug for?

1x daglig leder (står for at koordinere & kvalitetssikre supporte)
1x salgschef ( står for sponsorater og for at fremvise virksomheden)
1x systemtekniker ( står for at sikre at teknikken er i tip top som bla, netværk servere)
2x supportere (som kan sikre at kunderne for suverænt oplevelse med deres lejet produkt)
2-3x side udviklere ( kan programmere i java, flash, php, html, c++, gerne flere programmeringssprog

skriv til Abiran7@live.dk hvis du er intra, ;)



15 svar postet i denne tråd vises herunder
5 indlæg har modtaget i alt 6 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Jeg spørger seriøst hvad din egen rolle er i projektet? Jeg spørger lige igen, hvad skal du selv lave?



Min rolle i projektet er for det meste all around + Direktør; hmm målet ved projektet er at blive en af Danmarks førende Game hosting udbyder; der skal ligges mest vægt i kundetilfredsheden og bla, den ydelse der leveres til kunden!



@Abiran: Hvad har du af kapital til opstart af dette projekt? Jeg tænker her på udgifter til servere samt trafik

Ligeledes, i din profil står der du arbejder for "Inventive Aps" - hvilket jeg betvivler en smule. På forhånd undskyld, men her er mit grundlag for tvivlen:

Inventive Aps er jf. CVR registeret ( CVR ) på adressen

"Stenvænget 30
Gadevang
3400 Hillerød "

Domænet som du bruger inventive.pro, er registeret til, ja det jeg antager er dig.
Fold kodeboks ind/udKode 


Hverken navn eller adresse matcher, men kun firmanavnet. Det er selvfølgelig muligt at du arbejder for "Inventive Aps", og er ved at starte inventive.pro - Men såfremt du ikke gør synes jeg du skal kigge på Selskabsloven §2

Fold kodeboks ind/udKode 


Jeg beklager igen hvis mistanken er utilsigtet.



Indlæg senest redigeret d. 09.11.2011 20:36 af Bruger #5582
Hej Nicolas

godt spørgsmål jeg har selv lagt 10.000 ud til drift af servere til hosting center i danmark, men det med cvr numret der arbejder jeg under det firma der som er ved at opstarte denne hosting virksomhed



Indlæg senest redigeret d. 09.11.2011 21:15 af Bruger #16839
Lad venligst vær med at tilføje noget ikke relevant, hvis i ikke har lyst til at starte et projekt!
det er lige før i har den samme Tone ligesom inde på Hardware online ?
Hvad går der af folk?



<< < 12 > >>
t