Udvikler til team. Mobile websites, PHP, MySQL, jQuery, Yii

Tags:    php freelance yii jquery mobil

Hej alle,

Jeg arbejder i et dansk webbureau (http://inze.it) hvor vi udelukkende fokuserer på at udvikle mobile websites, altså websites optimeret til mobile enheder.

Fordelen, fra udviklerens synspunkt, ved at arbejde med mobile websites, er at browserne er nyere. Folk skifter deres mobiler hurtigere end de opdaterer deres browser. Derfor kan vi tillade os at bruge HTML5, CSS3 og de nyeste muligheder det inkluderer som GEO location, local storage og appcache.
Apropos teknologi er det væsentligt at nævne, at vi bruger Yii (PHP framework), MySQL, jQuery, jQuery Mobile og GIT. Derfor er det selvfølgelig nødvendigt, at du er hjemme i disse. Har du kendskab til OOP i PHP og MVC, skulle Yii være ligetil, men du bør nok tage deres "blog tutorial" først. GIT kan jeg også forholdsvis hurtigt sætte dig ind i, ligesom jQuery mobile kommer let til den, der kender jQuery.

Vi arbejder fra Vejle, og det vil være en fordel, hvis du har mulighed for at komme forbi, men ikke noget krav. Vi er meget fleksible, forholdsvis unge og elsker bare at lave det, vi laver.

Vi leder som udgangspunkt efter en freelancer, men med henblik på fastansættelse. Kommer du med nu, har du samtidig mulighed for at være med til at sætte vores fremtidige hold.

Kontakt mig med det samme, hvis det kunne have interesse :-) - Vi glæder os til at udvide familien.

//Thomas Jensen



t