Et par ændringsforslag

Tags:    udvikleren.dk

<< < 12 > >>
Lige et par ting der stadig irriterer mig her på siden og kunne løfte brugen lidt :-)

1. Når man har markeret i "Send mig en e-mail ved nye svar" og ikke ønsker disse mails længere for en tråd, så er det bare ikke muligt. Det er lidt øv, når en tråd udvikler sig til noget chat-lignende og man ikke gider deltage i den. Kan det ikke laves, så man i mailen kan afmelde sig mails fra tråden igen?

2. Jeg savner meget at kunne finde alle indlæg fra en bestemt bruger. Kan det ikke laves, så når man klikker på en brugerprofil, så kan man se alle vedkommendes indlæg. Evt. søge i en brugers indlæg?

That's it :-)



Jeg prøvede lige og tilmelde mig sådan at jeg skulle få email og ja jeg kan heller ikke så det flueben fra nederst. Hvis jeg prøver og gøre det og trykker på send knappen så får jeg bare afvide at det nyeste indlæg er mit og jeg skal rediger det i stedet for.

Hvis jeg holder musen over dit navn i det første indlæg så man kan afmelde et eller andet med at følge med på stjernen... men det måske ikke noget med email at gøre.



Indlæg senest redigeret d. 18.11.2011 17:10 af Bruger #13010
Selv om man afmelder via stjernen, kommer mails stadigvæk. Så ved ikke lige hvad afmeldingen ellers gør.



Ok nu hvor det ikke var mig der er skrevet den sidste besked så kunne jeg godt fjerne fluebenet og sende en besked... så blive emails afmeldt men det bare lidt dum at man skal vente til der er nogen andre der skriver så man ikke er den der har skrevet den sidste besked også det lidt dum at man bliver nød til at sende en besked for at slå det fra.

Så ja det ville være bedre man kunne slå det fra på en bedre måde.



Indlæg senest redigeret d. 18.11.2011 23:13 af Bruger #13010
Stjernen gør vel at man modtager den notits under sit navn ved nye indlæg i tråden? Eller har jeg misforstået det?




Hey gutter,

Jeg har lige opdateret "stjerne-funktionen" så den også fjerner flagget for mail subscriptions hvis man trykker på den for at afmelde en tråd. Det burde umiddelbart løse problemet. Senere hen vil jeg kigge på at få det gjort lidt mere gennemskueligt, så man ikke er i tvivl, hvilket jeg godt kan se kan være tilfældet lige nu.

Mht. at finde tråde for en specifik bruger synes jeg umiddelbart at det er en meget god ide. Jeg har lidt travlt med andre projekter lige nu, men vil gerne tage det op igen på et senere tidspunkt :)

Mvh.

Kasper (TSW)



Ville lige smide et forslag ind også. En kopier-kodeboks-knap således at indholdet bliver kopieret til ens udklipsholder med indrykningen på plads.



Tak for rettelsen Kasper. Og nu vi er i gang. På min HTC Desire kan jeg ikke se stemmeknapperne i venstre side af browseren. Det er en MEGET lille ting, men bare så du er klar over det :-) Det er ikke noget der haster at få fixet.

Og enig med Søren i ovenstående.



Indlæg senest redigeret d. 19.11.2011 15:53 af Bruger #9814
Jeg kan forresten heller ikke se stemmeboxenvis jeg bruger i venstre side hvis jeg bruger Opera, ved ikke om det kun er mig?



Jeg kan godt se stemmeboks i Opera 12 på windows.
Jeg ved ik om det var på mobil du mente.
Men det er heller ikke meningen at man skal kunne se en stemmboks når man opretter et spørgsmål og vælger diskussion i stedet for spørgsmål.

Måske skulle man bare hellere kalde det "Opret spørgsmål med stemmemulighed" og "Opret spørgsmål uden stemmemulighed" i stedet for det hedder Spørgsmål og diskussion også man skal holde musen over for at læse forklaringen.



Hmm, har ikke Opera 12 endnu, måske det er dét.




<< < 12 > >>
t