problem med karma

Tags:    udvikleren.dk

Jeg er blevet trukket 9 karma point fra et svar jeg har givet.
Også fristes man jo til at fjerne det svar man har givet sådan at jeg ikke bliver trukket endnu flere karma point.

Men det jo på en måde en dårlig ting fordi så kan man jo bare fjerne alt det man modtager dårlig karma på så man ikke mister point men det går jo ud over tråden fordi det måske meget rart for folk at vide hvad der er en dårlig løsning lige så vel hvad der er en god løsning.

Hvad syns i ?



Rediger indlæget og skriv *oprindeligt indlæg fjernet da det var forkert*

Det er der vist ingen der hyler over.



Syns bare det på et måde er åndsvagt fordi det kunne jo også være interresant at vide hvad man ikke skulle gøre.



Tja, jeg er da også blevet fristet til det et par gange, men ja, det er dejligt at vide hvad der er bad practice, eller simpelthen forkert, især hvis du er helt ny!




Jeg er enig, syntes dog også at folk herinde er meget nærige med at dele karma ud, tag denne tråd

http://www.udvikleren.dk/forum/36218/xcode-ios-application-samle-data-fra-f.eks.-blogspot/

Hvor jeg kommer med et svar, får dog ingen karma. Men Halfdan får -15.. hmm makes you wonder.



Martin > Ja det ser lidt hårdt ud at han får -15 der.
Jeg giver ikke karma point til noget som jeg ikke aner noget om.
Så det kan godt være du har givet et godt svar men hvis det er en emne som jeg ikke aner noget om så giver jeg ikke point.

Nu giver jeg så heller ik særlig mange karma point men det da meget sjovt system, syns stadig jeg er ny herinde så man skal vel lige vende sig til det. Nu skal man jo have 50 karma for overhovedet at kunne stemme så det nedsætte jo også hvor mange brugere der overhovedet har mulighed for at stemme.



Nu skal man jo have 50 karma for overhovedet at kunne stemme så det nedsætte jo også hvor mange brugere der overhovedet har mulighed for at stemme.
Du skal kun have 50 for at kunne stemme negativt.



Nå så var det i artikler man skal have 50 for at stemme op.



At afgive karma virker altid som en lavigne - både positiv og negativ.



Ja det nok rigtigt.
Ligesom folk på youtube se de videoer som fleste andre har set... bare fordi de er set meget.



Tja, det er netop sådan et indlæg som Halfdan skriver, som vi allesammen bare gerne vil være foruden. Så det kan stå der til skræk og advarsel for andre? :P



t