Umbraco 5 - Interesse for en artikel?

Tags:    umbraco5 c# mvc asp.net

Hej Udviklere,

Jeg har nu i de sidste efterhånden 3 måneder arbejdet med Umbraco 4 og 5 i forbindelse med min hovedopgave til datamatiker uddannelsen. Så nu sad jeg så og overvejede hvad jeg skulle bruge tiden på i det tilfælde jeg ikke lige får arbejde med det samme. Her har jeg så overvejet at skrive en artikel omkring Umbraco 5 og opbygning af custom application (Section), i det jeg har arbejdet med dette i den nuværende Umbraco 5 beta. Så jeg vil lige tage temperaturen på om der er stemning for sådan en artikel inden jeg begynder at tænke videre i de baner :).

Mvh Martin



Kunne da være meget spændende, glæder mig til at læse den :P



Meget gerne, Martin! Artikler kan vi altid bruge :)

Mvh.

Kasper (TSW)



Aner ikke hvad det er.



Hvis ikke interessen er der lige i øjeblikket, kan du jo prale af at ha' startet interessen for det! ;)

-Men, jeg synes det lyder spændende! :)




Måske at bygge sin egen sektion kan være lidt for stor en mundfuld til at starte med, jeg mener, hvad skal man bruge det til hvis man ikke kender til umbraco i forvejen.

Jeg tror næppe nogen herinde kommer til at kunne sige de har startet interessen for umbraco :)

/J



Jo jo kom med det



Scootergrisen: Det er et populært CMS.

Jokke: Jeg regner også med at dele den op i nogle mindre bidder. Jeg har dog ikke overvejet hvor meget den skal deles op, da jeg stadigvæk kun har det i tankerne, da jeg er ved at være på et kritisk tidspunk i mit projekt (læs rapportskrivning XD).



Jeg kender heller ikke Umbraco udover af omdømme som er rimeligt godt.
Så jeg ville da også gerne læse lidt om det og måske få interessen for det og mulighed for at sætte mig ind i det til eventuel brug.



Umbraco er "dansk" udviklet, hq ligger i Nyborg.



t