Glædelig jul & godt nytår 2011

Tags:    udvikleren.dk udvikleren-info

<< < 12 > >>
Kære Udviklere,

Endnu et år er ved at være gået og om nogle timer skal mange af os danse rundt om et overpyntet grantræ, der forhåbentligt er ved at vælte pga. alt for mange gaver under sig :). Julen er en hyggelig tid, og jeg synes personligt at den har været endnu hyggeligere i år, hvor I har jagtet den drilske nisse rundt på sitet for at skrabe lodder sammen til den store konkurrence som vi har afholdt i samarbejde med Microsoft. Der har været en stor deltagelse og selv på de dage hvor nissen havde gemt sig allerbedst har mange af jer fundet den - godt gået! Ud fra en ide om at de fleste af jer nok havde for travlt med juleriet til at kigge forbi Udvikleren.dk i dag, har jeg puttet nissen på ALLE sider, som en bonus til de mest trofaste brugere, men faktisk er deltagelsen i dag allerede på nuværende tidspunkt den højeste af alle dagene :). Fedt at se at vi her på Udvikleren.dk også udvikler på en juleaftens dag! Jeg ville oprindeligt have trukket de tre vindere i dag, men når så mange allerede har været forbi i dag, så vil jeg tillade mig at udskyde udtrækningen med et døgns tid, så vi kan nå at få de allersidste med. Jeg opretter en ny tråd til formålet, så snart vinderne er fundet.

Her til slut vil jeg som altid blot ønske jer og jeres familier en glædelig jul og et super nytår. Jeg sætter stor pris på al den energi mange af jer ligger på Udvikleren.dk, og glæder mig til at se endnu mere til jer i det nye år!

Mvh.

Kasper (TSW)



Indlæg senest redigeret d. 24.12.2011 12:36 af Bruger #1
Tak og i lige måde. Det har været et godt år på udvikleren og jeg vil ønske alle udviklere god jul og et godt nytår!

PS. der mangler en jule smiley her i december måned! :)



Indlæg senest redigeret d. 24.12.2011 12:39 af Bruger #15754
I lige måde, og held og lykke til alle deltagerne :)



God jul til og et godt kode år til alle sammen :)



God jul til jer alle! :)

Siger også tak for et godt år!
-Det er sgu siden her der har gjort mig til programmør! :)



I lige måde, og glædelig jul og godt nytår til alle jer andre. Det er fedt at se siden stadig vokser og vokser, på trods af konkurrencen unægteligt er blevet større. Mht. julesmiley mener jeg der var en konkurrence om at lave sådan en for nogle år siden.



Indlæg senest redigeret d. 24.12.2011 16:48 af Bruger #3275
god jul alle sammen :)



God jul og tak for endnu et år på siden :)



Endnu et godt år med udvikleren.dk og mange gode år til at komme endnu :P



Jeg ville oprindeligt have trukket de tre vindere i dag, men når så mange allerede har været forbi i dag, så vil jeg tillade mig at udskyde udtrækningen med et døgns tid, så vi kan nå at få de allersidste med. Jeg opretter en ny tråd til formålet, så snart vinderne er fundet.
Hvornår er vinderen fundet? :P



Ja det vil jeg også gerne snart vide :)



<< < 12 > >>
t