Klassisk "Feedback på hjemmeside" opslag

Tags:    hjemmeside feedback

<< < 12 > >>
Hej alle.
Min hjemmeside Applikationen.dk har nu kørt i en lille uges tid.
Er der nogen af jer der kan komme med noget konstruktiv kritik af den?

Tusinde tak.

VH. Halfdan Valentin Harring.



16 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 3 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Som Brian skriver højere oppe så er der ikke meget at give feedback på fordi det er wordpress som system og en template du har downloadet. Hvis nu du havde lavet dit eget template så ville jeg med glæde gå i dybden med sitet :)


Måske han også ønsker feedback på selve indholdet? Indholdet kunne trods alt have værdi for nogle af udv.dks brugere.



Et klassisk "feedback" fra mig: Jeg orker ikke lave feedback på Wordpress sider som selv min mor kan installere.

Men bortset fra det synes jeg, at siden er fin og en jeg godt selv kunne bruge.



Tak skal du have Brian!




Typografien for kassen til højre med "Seneste forum indlæg", skifter når man vælger ugens app.

Desuden benytter du dig af billeder, der ligger på en anden server. Dette kan der være en del ulemper ved.
F.eks:
Fold kodeboks ind/udHTML kode 

Fold kodeboks ind/udHTML kode 


Selve indholdet på siden, har jeg ikke kigget på.



Jeg ville fjerne den mørke text-shadow i menuen, den gør at teksten ser sløret ud i browsere der understøtter text-shadow. Dernæst ville jeg vælge den samme brødtekst font til alle siderne, det virker bare mere roligt at kigge på.

Men den største bemærkning omkring siden må være billederne - de fylder alt for meget, det tog Chrome 10 sekunder at loade baggrundsbilledet f.eks. Det er et 1.2mb 1000x1000pixels png billede! Det kan klares med et meget mindre billede der sættes til repeat med det mønster der.

Der er en del billederne, inkl. logo'et der skaleres med img tagget - det bør de ikke - lav billederne så store som de skal være fra start af.

Nå du så har lavet billederne, så smid dem igennem: Smushit den komprimere billederne yderligere.




Som Brian skriver højere oppe så er der ikke meget at give feedback på fordi det er wordpress som system og en template du har downloadet. Hvis nu du havde lavet dit eget template så ville jeg med glæde gå i dybden med sitet :)



+1 til Stefan ;-)



Fin hjemmeside, og jeg fik da også læst 2 af dine posts..

Det eneste er at logoet ikke helt passer ind med resten af designet.. Ellers ret fint.



Logo skal skiftes



Jeg synes ikke der er så meget design at give feedback på. Men indholdet virker spændende, nu ved jeg hvad skal jeg bruge aftenen på:)



<< < 12 > >>
t