Klassisk "Feedback på hjemmeside" opslag

Tags:    hjemmeside feedback

<< < 12 > >>
Hej alle.
Min hjemmeside Applikationen.dk har nu kørt i en lille uges tid.
Er der nogen af jer der kan komme med noget konstruktiv kritik af den?

Tusinde tak.

VH. Halfdan Valentin Harring.



16 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 3 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Har du skiftet logoet? kan desværre ikke huske det helt.. Selve fonten er fin, men hvad i alverden skulle de firkanter betyde? ha de en mening eller placerede du dem bare for sjovt?



Ja dine artikler fejler intet, spændende mange af dem.. Ville ønske de var lidt længere dog.. :)



Tusind tak for feedback alle sammen :-)

Siden har fået en ordentlig overhaling, jeg håber i kan lide det! :-)



Hej alle.
Min hjemmeside Applikationen.dk har nu kørt i en lille uges tid.
Er der nogen af jer der kan komme med noget konstruktiv kritik af den?

Tusinde tak.

VH. Halfdan Valentin Harring.


Hej Halfdan.

Jeg synes det er en rigtig fin hjemmeside. Du har nogle gode artikler og nogle gode apps at lave artikler på. Med det mener jeg, at det har en vis værdi, som for eksempel Wordfeud, fordi det er sprunget i luften på den måde som det er. Det har været i pressen osv.

Hvis du har været hurtig der, kunne du også hurtigt komme højt i Google på en artikel som den.

Angående, at der er nogle der siger, at man ikke kan give feedback på et wordpress design, er noget juks. Jeg har set adskillige Wordpress hjemmesider med download design til, som ALLIGEVEL har formået at fucke up i farver, tekst størrelser, alt for mange reklamer osv.

Så her fra: Fedt! Keep on going. Bliv ved der, hvor det glipper for andre :)





Angående, at der er nogle der siger, at man ikke kan give feedback på et wordpress design, er noget juks.


Man kan godt, men spørgsmålet er om man gider give kritik på et Wordpress-tema der kan downloades ;-) At han var på udsigt efter indholdskritik skrev han jo ikke noget om til at starte med.



Hej alle.
Min hjemmeside Applikationen.dk har nu kørt i en lille uges tid.
Er der nogen af jer der kan komme med noget konstruktiv kritik af den?

Tusinde tak.

VH. Halfdan Valentin Harring.


Hej Halfdan.

Jeg synes det er en rigtig fin hjemmeside. Du har nogle gode artikler og nogle gode apps at lave artikler på. Med det mener jeg, at det har en vis værdi, som for eksempel Wordfeud, fordi det er sprunget i luften på den måde som det er. Det har været i pressen osv.

Hvis du har været hurtig der, kunne du også hurtigt komme højt i Google på en artikel som den.

Angående, at der er nogle der siger, at man ikke kan give feedback på et wordpress design, er noget juks. Jeg har set adskillige Wordpress hjemmesider med download design til, som ALLIGEVEL har formået at fucke up i farver, tekst størrelser, alt for mange reklamer osv.

Så her fra: Fedt! Keep on going. Bliv ved der, hvor det glipper for andre :)




Tusinde tak Sebastian, sikke fine ord! :-)





<< < 12 > >>
t