Hjemmeside er færdig og kører for fuld sving..

Tags:    hjemmeside

<< < 123 > >>
Min hjemmeside er blevet færdig! Og den kører for fuld sving med 2-4 daglige artikler om de bedste apps på primært App Store.
Nu har jeg/vi bare brug for at få vores hjemmeside ud i det ganske danske land - har i nogen metoder i vil dele? :-)

Applikationen.dk



Indlæg senest redigeret d. 18.01.2012 23:14 af Bruger #16909
21 svar postet i denne tråd vises herunder
0 indlæg har modtaget i alt 0 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Hejsa.

Jeg ville kraftigt overveje, at begynde på noget Søgemaskineoptimering af jeres hjemmeside. I den forbindelse skal du/I være aktive på Sociale Medier og finde nogle fora, som er jeres emne relevant og vær' aktiv derinde. Selvfølgelig uden at spamme det hele til så ingen gider glo på jer :-)
- ideen er jo så, at i tilføjer et link i signaturen..

Hvis du skal til, at begynde på SEO vil jeg anbefale dig: SEO-Lex. :-)

Held og lykke med siden :)



Jeg har faktisk fundet siden igennem google :)

Meget fin side!

Nårh, men hvis jeg skulle give andre råd, end de andres, så
- Kender du nogen som ejer en facebook side med måske over 10 tusinde likes? - evt. prøv at finde en og få delt side på væggen. Kan faktisk være ret effektiv!
- Linksamarbejde med andre sider, kan også være en metode til flere brugere :)



Hej Jacob - jeg har gjort meget brug af Social Marketing da jeg selv har gjort meget i det med sider der samlet set havde over 200-300.000 likes. De blev så fjernet af Facebook, men nu har jeg tre sider med ca. 30.000 på hver som jeg reklamere lidt på.

SEO er en fin idé, det er bare dyrt! Og siden, siden, ikke har nogen indtjening er det svært at finde penge til SEO, desværre. Kender i nogen billige steder?

Off Topic: Lige nu søger vi Android-skribenter, hvis det er noget for dig så skriv til: Kontakt@applikationen.dk



Har du ingen reklamer på siden? :)

Nu må jeg indrømme, at det her ikke lige er mit område, men kunne du evt. skaffe aftaler med større aps, som betaler for reklamation?



Jo, men jeg har besluttet med mig selv at jeg ikke vil have reklamer før siden er rigtig godt besøgt.
Jeg gør jo ikke det her direkte for pengenes skyld, og min hjemmeside skal ikke være en reklamestolpe :-)



Brug Facebook så meget som du nu kan komme til det :D
Har selv haft en hjemmeside om WordPress, og brugte FB til at annoncere - kan godt love dig for at det er noget der genererer traffik!

Opret en side, inviter alle dine venner, og få dem til at dele dit link - det spreder sig som kønssygdomme!!!

Off-topic:

Kan se du bruger WordPress på siden, hvilket jeg godt kan lide ;)
Men kan også se, at du har lukket for kommentering på siden - hvorfor så ikke fjerne Comment Template fra dine filer, så du ikke behøver at lukke for kommentering hver gang?

Eller har du planer om måske at lade folk kommentere på nogle ting?

MVH
Aris Kuckovic



Hej Halfdan Harring.

Din sidste post ang. Reklamestople lyder godt, er der noget jeg er træt af, er det reklamer, på ens egen og de mere besøgte hjemmesider, især hvis de er total urelevant for sitet.

Men, igen skal reklame vel være 2vejs, hvis du vil reklamere for din side, koster det jo penge somreglt, især hvis du skal have ordet ud til mange. Omvendt skal du nok også overveje bare lidt reklamer så du har en indtægt, til når sitet kommer til at koste penge at køre.

---
Du kan som tidligere nævnt bruge facebook og google som reklame søjle, udover det, ville jeg måske benytte mig af at snakke med forskellige programmøre på div. Skoler om at de kan få lov til at hænge en reklame op eller dele visitkort ud til folk på skolerne, som du har lavet til dem. Bare for at få ordet lidt ud.

Mvh. Danni.
PS. Du kan eventuelt til visitkort benytte steder som vistaprint.dk :)



Visitkort/flyers er slet ikke så dum en ide... må gå ud fra at din målgruppe er udviklere, samt 'unge' mennesker (da det oftest er dem der benytter disse apps). Så Lav flyers/visitkort og spørg forskellige skoler om du f.eks. i skolernes spisepause må dele flyers ud.

Samtidig er FB en god ide for at sprede budskabet hurtigt.



Genial idé det med visitkort/flyers og skoler!

Vi har bestilt visitkort hjem, men havde ikke tænkt over at uddele dem på skoler, men det er genialt! Helt klart noget vi vil gøre brug af! :-)

Tusind tak drenge!



Endnu en god ting der kan være med til at få de unge ind på dit site, er at lave en konkurrence, som de kan deltage i, måske noget du kunne tage i betragtning.



<< < 123 > >>
t