Hjemmeside er færdig og kører for fuld sving..

Tags:    hjemmeside

<< < 123 > >>
Min hjemmeside er blevet færdig! Og den kører for fuld sving med 2-4 daglige artikler om de bedste apps på primært App Store.
Nu har jeg/vi bare brug for at få vores hjemmeside ud i det ganske danske land - har i nogen metoder i vil dele? :-)

Applikationen.dk



Indlæg senest redigeret d. 18.01.2012 23:14 af Bruger #16909
21 svar postet i denne tråd vises herunder
0 indlæg har modtaget i alt 0 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Køb 10000 flyers og giv dem til dine venner og familie, få dem til at sætte dem op rundt omkring på offentlige (lovlige) steder. Ligeledes kan du købe klistermærker (banner) til bla. biler, til venner, familie, netværk og dig selv på din egen bil.

Det gælder om at få navnet kendt, både offline men også online - i form af SEO, linkbytte, spamme diverse sider (dog på den ordentlige måde).

Dit indlæg her på Udvikleren ville jeg normalt bare skimte, fordi du ikke har noget ordentligt link og din side indgår ikke i din "forum-hilsen" som mange her på Udv. annoncerer deres ekspertise på.
Det kunne være vejen frem for dig, men (for mig at se) lyder projektet ikke særlig seriøst og siden er desværre (i mine øjne) ikke særlig pænt, vellykkedes og sidst men ikke mindst ser det ikke ud til du har brugt særlig lang tid på den.

Det undrer mig også at kommentarer er slået fra. Det ville skabe både mere omtale og trafik at tilslutte sig kommentarer, så dine læsere fælles kan bidrage med gode og dårlige oplevelser.
Det er måske ikke det du er ude efter, men af min erfaring ved jeg at jo mere "flow" der findes på de enkelte artikler, desto mere kendskab får andre til det.

Inden jeg slutter af, vil jeg gøre dig opmærksom på at ovenstående bør tolkes som positiv kritik.



Indlæg senest redigeret d. 20.01.2012 17:47 af Bruger #16969
<< < 123 > >>
t