Feedback wanted for Taletidher

Tags:    hjemmeside webdesign design

<< < 12 > >>
Hej Allesammen,

Jeg har netop blevet færdig med http://www.taletidher.dk/ :)

Og vil derfor meget gerne have jeres mening designet, brugervenlighed etc. Hvilke ting kan der forbedres?

Både ris og ros er velkommen.

Med venlig hilsen,
Asker



13 svar postet i denne tråd vises herunder
6 indlæg har modtaget i alt 10 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Tænker hvorfor lave cached beregninger for bestemte søgninger. Når søgningerne er så forskellige, samt det er et rod at holde styr på alle disse cached søgninger. Så skal man sørge for at de også bliver opdateret ved prisændringer og etc.


Jeg foreslår faktisk også at du gør søgningerne mindre specifikke ved at interval dele dem. Eventuelt kan du stille den specifikke løsning til rådighed som en ekstra feature. Og mht at sørge for at de bliver opdateret; det er derfor jeg snakkede om at genudregne engang om dagen.

I øjeblikket tager en søgning ca 5 sekunder. Det er lang tid! Selvfølgelig er den et spørgsmål om ressourcer, men det er altså ikke så svært som du tror. Og caching og interval delte søgninger eller bare nogen quick-link presets ville tage toppen af isbjerget.

Forestil dig hvad 100 samtidige søgninger ville gøre ved de 5 sekunder... Jeg tvivler på at det er et acceptabelt resultat. :-)

Mulighederne for optimering er uendelige - ja. Dermed ikke sagt at dit arbejde i den retning skal være det samme. Du startede bare med at sige at det ikke kunne optimeres mere - og det var jo ikke rigtigt :-) Jeg mener dog godt at du kunne bruge lidt mere tid på den del af det. Det er, som jeg ser det, den største svaghed i dit produkt - og endda er det lige i produktets hjerte :-)



Har fjernet sliderne og pimpet designet lidt :)



Bedre, kan se du har ændret det med at den ikke automatisk beregner prisen, men at man først skal trykke på beregn :)



<< < 12 > >>
t