Feedback tak - VideoZoo.dk

Tags:    feedback

Hej Alle,

Jeg har lavet en lille "for sjov" side...

Det ligger sig lidt op ad retardo . dk, men rammer lidt mere en niche, nemlig KUN videoer med dyr.

Det er lavet i WP og derfor er det nemt at vedligeholde og drive. Derfor kan det køre meget på hobby/for sjov plan...

Har brugt basis funktionerne i et gratis tema, og har så videreudviklet en del på det...

Se sitet her: Sjove videoer med dyr - VideoZoo.dk

Hvad synes i? :D



Well, det er WP, forholdsvis nemt at arbejde med, men det ser nu meget godt ud! :-)

Lige umiddelbart er det eneste der irriterer mig din søgeboks, teksten forsvinder ikke når man er i feltet, det er selvfølgelig en detalje, men lidt irriterende alligevel.

Bruger Google Chrome, nyeste version :-)



Hej Daniel,

Tak for din feedback... Jeg kigger på det søgefelt:)



Desuden synes jeg dit søgefelt er lidt mærkeligt placeret, eller er det bare mig? :)



Det ser fint ud - dog er den meget sløv i det.

Prøv at smide et cache plugin ind i dit wp setup. :-)



Hej Thomas,

Har du husket mysql_real_escape_string() på alle dine $_POST[''] og $_GET[''] tags?

For mig ser det nemlig ud som om at der er et hul i dit søgefelt hvilket gør det muligt at lave sqli.



Indlæg senest redigeret d. 01.02.2012 07:59 af Bruger #16751
Hej Malte,

Uh, det er jeg faktisk i tivivl om. Søgefeltet høret med temaet så er gået udfra at det er ordentligt lavet... jeg kigger der lige efter...tak for tippet:D

Til Gustav: Kan godt se at den loader ret langsomt! - Så ja, god idé med en cashe plugin. tror jeg vil tjecke W3 total chache plugin ud! - også tak til dig!:)



Fin side.

Jeg synes ikke siden præger af, at det er en WP side. Det er positivt. Siden er lidt mørk i forhold til at det er 'sjove' ting og sager.

Jeg synes du skulle få noget mere farve over siden.

Det tema du har nu, er på ingen måde sjovt ;-)





t