CodeLobster - nygeligt opdaget IDE

Tags:    editor ide software php

<< < 12 > >>
Hej alle.

Jeg vil lige smide et godt ord ind for dette IDE.

Jeg har, som så mange andre, arbejdet hovedsageligt med Visual Studio da jeg mest har arbejdet med SQL, C#, C++, LINQ osv.

Nu er jeg så blevet nødt til at skal arbejde en stor del med PHP, og drupal, så stod jeg og manglede et nyt IDE at arbejde med.
Jeg prøvede eclipse, netbeans, notepad++ og mange flere.
Så faldt jeg over CodeLobster.

Nu har jeg arbejdet med det i 6 mdr og kan godt anbefale det.
Der er god understøttelse, eksempelvis autocomplete/intellisense til CodeIgniter, Drupal, Wordpress, FTP forbindelse og meget mere.

Jeg ville bare lige gøre lidt opmærksom på denne, hvis der er nogen der har haft lige så mange problemer med at finde en IDE til PHP der bare minder lidt om Visual Studio.





Jo men fordi du kan banke en skrue i et stykke træ med en hammer, er det ikke ens betydende med at opgaven er lykkedes hurtigst og bedst muligt.

Det jeg vil frem til er at hvis man arbejder med .net er det nok skønnest med VS.net, skal jeg tilrette noget gammelt php på en fjern ftp server uden om TFS og andet, så går jeg i notepad++.

Men for at svare på dit spørgsmål du sikkert godt kender svaret på, så jo .net er tekst og kan kompiles fra en cmd promt, men hvem har tid til det? for ikke at tale om debugning mm.

/J



<< < 12 > >>
t