HTML Editor?

Tags:    html-editor software

Hey! Jeg ved ikke hvilken HTML editor jeg skal bruge. Lige pt bruger jeg Notepad++ men jeg leder efter noget mere avanceret. Noget med syntax-checker og lidt til.
Jeg ved mange af jer vil sige Adobe Dreamweaver, men det koster penge.
Jeg leder efter noget gratis. Har hørt lidt om Netbeans, men så skal du installere et plugin, og jeg ved ikke hvor godt det er... Nogen hjælp?



8 svar postet i denne tråd vises herunder
3 indlæg har modtaget i alt 10 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Kan kun anbefale Netbeans, det fungere rigtig godt..



Jeg vil også tillade mig at anbefale TSW WebCoder, ikke kun fordi det er mig selv der har lavet programmet, men også fordi jeg selv bruger det hver eneste dag med største fornøjelse :P. Det er endda sådan at jeg kører en speciel promotion via bitsdujour.com netop i dag, der gør at I kan købe programmet med hele 61% rabat - så bliver god software vist ikke meget billigere :). Skulle I være interesseret, så kan I bruge det her direkte link:

TSW WebCoder med Bits du Jour rabat

Kuponen udløber dog engang i morgen, så I skal være lidt hurtige :)

Mvh.

Kasper (TSW)



TextMate og Netbeans bruger jeg, de kan anbefales :)

dog er TextMate kun til OSX tror jeg, ved ik hvad OS du bruger.



Bruger Intype det har syntax highlight, samt man kan se mapper og filer. Hvilket gør det en del nemmere.

Med venlig hilsen,
Asker



Ligesom Tommy kan jeg anbefale Netbeans, det er super godt!

Desuden har Kasper (TSW) jo også lavet TSW Webcoder, som jeg synes er rigtig godt, men det koster lidt penge, så hvis du ikke er villig til at ofre penge skal du nok ha' fat i NetBeans.

Du kan fidne TSW Webcoder her ==> TSW Webcoder



Jeg vil sige at TSW Webcoder er utroligt nemt men Netbeans ville jeg nok sige at bruges mest til php og javscript og osv.. :)



Mhh... syntes nu at Netbeans er en meget stærk IDE, specielt tiljava udvikling (dog ikke android, der foretrækker jeg eclipse) :P



TSW WebCoder er det bedste tool jeg har fundet til webudvikling på windows platformen. Har dog ikke benyttet mig af det i nogen år - men det skulle overraske mig meget hvis det var ændret markant. :-)

NetBeans har aldrig været mig. Ej heller Notepad++.

Coda og TextMate er to gode bud - men begge er udelukkende til OSX.



Indlæg senest redigeret d. 12.02.2012 22:59 af Bruger #17015
t