Feedback på Forum! :)

Tags:    feedback

Hejsa!

Jeg er sådan set blevet færdig med mit forumFindkollegie.

Og jeg vil høre om hvad i synes om brugervenligheden? Er det nemt at oprette en profil (Facebook login virker ikke lige nu, men det gør det snart) og skrive et indlæg? Og har i råd til forbedringer?

Ser frem til at høre fra jer :)

Med venlig hilsen
Jonathan



10 svar postet i denne tråd vises herunder
0 indlæg har modtaget i alt 0 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Super flot arbejde! :)

EDIT: Det eneste der måske irriterer mig en smule, er at man bliver dirigeret videre til WP login nå man ikke indtaster korrekt date. Dog skal jeg ikke gøre mig klog på om det er muligt at ændre på dette.



Indlæg senest redigeret d. 22.02.2012 19:09 af Bruger #16678
Egentlig et pænt stykke arbejde.

Den sorte bjælke er for meget. Den er for markant, og virker nærmest malplaceret. Da den umiddelbart kun har det formål at indeholde to flag, så synes jeg ikke at den har sin berettigelse. I hvert fald ikke som fixed element til toppen.

De der bilspor eller hvad man kan kalde det du har sat som baggrund, virker også en smule overdrevet. Evt. måske en mindre markant gråtone?



Indlæg senest redigeret d. 22.02.2012 19:07 af Bruger #10216
Generelt rigtigt fint, så det er mest nogle småting jeg kommer med.

Jeg er enig med Michael. Den er lige fremtrædende nok den bar i toppen. Jeg synes heller ikke det giver super meget mening den følger med når man scroller. Hvis man vil skifte sprog vil jeg tro man alligevel gør det inden man begynder at læse indholdet ;)

Den grå tekst i bunden synes jeg ville være pænere i hvid, når nu alt andet på siden er holdt i sort, grøn og hvid (og så er det også en smule nemmere at læse det).

Nu spurgte du jo sådan set om forummet så du får da lige en kommentar om det også :P

Det er lidt synd at stilen ikke helt følger med i forummet. Sikkert fordi du har brugt et eller andet tredjeparts-plugin som ikke lige havde et matchende skin. Det ville jeg nok bruge lidt tid på at få til at passe bedre ind.



Indlæg senest redigeret d. 22.02.2012 19:35 af Bruger #3275
Det ser ganske fornuftigt ud!

Jeg kan oplyse du mangler Villum Kann Rasmussen kollegiet, under DTU - vkr.dk




@Daniel: Tak for det Daniel. Når man ikke indtaster korrekt date - forstår ikke helt hvad du mener?

@Michael: Hej Michael. Tak for din kommentar. Okay, jeg er nu ellers meget glad for den bjælke. Men som jeg også kan forstå Jonas synes han også den er for meget, så det vil jeg lige se på hvordan jeg gør det bedre. Ja, det har jeg også tænkt på at jeg vil få ændret - har bare ikke lige fået tid til det, men det er helt sikkert også noget jeg har tænkt på.

@Jonas: Ja, det er jeg helt enig i. Jeg kan dog desværre ikke finde et der er mere matchende (hvis jeg altså lige bruger det forum plugin). Men har også et problem med det forum, som jeg håber i kan hjælpe mig med. På nuværende tidspunkt, se det ikke ud som om indlæggene i forummet bliver indekseret i Google og lign. - ved i hvordan jeg får det gjort?




Fin fin hjemmeside.



Undskyld, indtaster korrekt login data, min fejl :)



Tak for det, Alexander :)

Det er sku også rigtig - det må jeg lige have lavet om! Tak for du fandt det, Daniel :)



@Jonathan er det lavet med bbpress eller er det et andet plugin :)?



Hej Dan :)

Nej, det er lavet med Mingle Forum. Det er et supernemt forum at sætte op, det har dog ikke lige så mange funktioner som bbpress. Og så er det heller ikke verdens pæneste forum - men ihvertfald super nemt :)



t