Feedback på hjemmeside

Tags:    wordpress

Hej Udvikleren,

Nu søger jeg jeres hjælp - min hjemmeside er endelig fundet frem til et gennemførende design i hjemmesiden, og nu vil jeg høre hvad i synes om det?

Hjemmesiden er indtil videre kørt rigtig fint, vi har fået aftale med at levere artikler til mobilsiden.dk b.la.

Jeg håber i vil kigge på den - har nemlig brug for et par friske øjne - det kender i sikkert alt til :-)

www.applikationen.dk



8 svar postet i denne tråd vises herunder
5 indlæg har modtaget i alt 6 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Det er som om at dine inputfelter i loginformen er forskellige, er det meningen?
Desuden kan det irritere mig en smule når teksten i et søgefelt ikke forsvinder når man trykker der, men det er bare min mening.

Ellers en meget fin side! :)



Lækkert.
Men mere white space omkring artiklerne og login feltet.
Og så ville jeg personligt foreslå en lidt mindre skrifttype



Hej Halfdan,

Det skulle da være et fjols som ikke synes om den uden videre.

Jeg har en mail-program som har så store headers, at jeg ikke rigtigt kan se eller arbejde med teksten nedenunder når det kommer dertil. Det kommer jeg til at tænke på når jeg begynder at linke videre til de næste sider med dine links i bunden. Hvergang får jeg næste side fyldt med 1/3 overskrift og store hvide felter i siderne. Det er upraktisk anvendelse af pladsen. Hvis du gerne vil fremhæve headeren kan den ligge lodret til højre/venstre, så 'artiklerne' får hele midtersøjlen. Uden headeren vil det ikke være nødvendigt at scrolle. Og når der er så mange 1,2,3 link-videre sider, så kunne det være lækkert at surfe til næste med et 'enter-key'-tab.

Carsten



På en eller anden måde kan mine øjne ikke så godt lide den der limefarve.
Måske fordi hvis tekst på limefarve (din menu) ikke virker så godt på min skærm.
Måske det ville være bedre med en mørkere baggrund hvis teksten skal være hvid.

Og hvad har en lime med hjemmesiden at gøre ?
Ik at der er noget i vejen med det men skulle der ikke være en mobiltelefon i stedet for eller noget ?

De 4 små billeder ud til venstre... der ved jeg ikke hvad vil se hvis jeg klikker på dem. Måske der skulle være en beskrivelse af hvad jeg kan forvente at se når jeg klikker på dem.

Og den der til-top-knap du har nede til venstre. Den syntes jeg personligt vil være bedre at have ude til højre hvor scrollbaren er i mine browsere i hvert fald.
Så når man scroller ned så har man jo musen ude til højre i bunden så det hjælpe ikke så meget at skulle flytte musen helt over til venstre... så kan jeg lige så godt scrolle helt op igen manuelt.

Der hvor der står "Adgangskode:" der bliver "e:" klippet af i min browser (Firefox 10.0.2).
Og den der "Login" knap kunne sagtens flyttes til venstre så den står under kodeordsfeltet... eller også lade knappen stå og flytte det andet til højre. det ser nok bedst ud.

Ellers ser det fint ud.
Nu er emnet jo ikke noget der specielt er til mig så det har jeg undladt at læse da jeg ikke har nogen af de mobileenhder du skriver om.



Rigtig pæn og overskuelig hjemmeside! - Thumbs up til det:D

Men heddet der freelancing? - nok bare mig der flueknepper, men bare "freelance" ville lyde bedre i mine øre... Men ja, det er nok bare mig ;)

Held og lykke med din side!:)



Tusind tak for den positive respons drenge! Det er altid dejligt når ens hårde arbejde bærer nogenlunde frugt!!

Tak for jeres konstruktive kritik også! Jeg har gjort skrifttypen mindre nu :-)



Hjemmesiden er fin. Den er simpel men stabil. Godt sat sammen og ikke for meget pjat.

godt gået



Tusind tak drenge - det er godt nok dejligt med noget kritik, både negativt og positivt! :-)



t