snake eller kryds og bolle

Tags:    c++

<< < 123 > >>
Hej


Jeg er nybegynder i programmering.. Og jeg har nu fået til opgave at programmere et spil og jeg har valgt mellem snake eller kryds og bolle, da disse to spil er let at programmere har jeg fået af vide...

Hvis i kunne gøre den tjeneste at sende jeres koder til en af disse to spil vil det gavne mig meget. Jeg skal bare have noget inspiration.

Tak på forhånd.



27 svar postet i denne tråd vises herunder
5 indlæg har modtaget i alt 16 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Ovenover det har jeg indtil videre.. men det er selve spillet, men mangler at indrage krav 1. . PS. har ikke selv lavet det, har kigget på netttet og kommet frem til det der)


Thomas kan du så ikke hjælpe migg?



Indlæg senest redigeret d. 24.03.2012 20:41 af Bruger #17134
Hmm... Synes bare det er en smule mystifistisk, at du får stillet en opgave, der ligger så langt over dit nuværende skill set (no offense), at du er nødt til at bede om færdige resultater. Og nu hvor du jo faktisk har koden bag noget at spillet, burde du i det mindste kunne redigere i det, så det blev som du ville have det.

Hvem har stillet dig den opgave, om man må spørge?



Jeg har programmering på min skole, men har ikke lært noget pga. læren :) Mange elever fra den klasse af har det samme problem, som jeg har.



Jeg skal bare have inspiration det er det hele.. JEg skal se hvordan det laves osv. Så koder jeg selvfølgelig mit eget program.. Men lidt dumt at spørge hvad mener du med et vindue?



Altså et vindue er fx din browser... Modsat konsollen, som teknisk set også er et vindue, men som mange anser for blot at være en... konsol... Et vindue er en af dem med 3 knapper (hvis du sidder på Windows) øverst til højre, hvor den røde, som er længst til højre, bruges til at lukke vinduet.



Indlæg senest redigeret d. 24.03.2012 20:55 af Bruger #8985
Når



Jeps.



<< < 123 > >>
t