Feedback ønskes på nyt site

Tags:    hjemmeside webdesign design

<< < 12 > >>
Hej Allesammen,

Kunne godt tænke mig at få noget feedback på design og opsætning af Konkurrencerher, hvor man blandt andet kan vinde en bil.

Hvad synes om i konkurrencerher.dk?

Hvad kan gøres bedre?

Tar i mod både ris og ros : )

Med venlig hilsen,
Asker



Indlæg senest redigeret d. 27.03.2012 17:45 af Bruger #16502
12 svar postet i denne tråd vises herunder
0 indlæg har modtaget i alt 0 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Jeg var inde og kigge på konkurrence om flybilletter.
Af en eller anden grund skal man vælge nyhedsbreve fra under betingelser.

Der står at at der sendes daglige og ugentlige nyhedsbreve fra diverse firmaer. Hvis man prøve og vælge dem fra med clickboxene så kommer de bare igen når man går ind og læser betingelserne igen. Altså man kan åbenbaret ikke vælge dem fra.

Og seriøst hvem fanden gider få 4 DAGLIGE nyhedsbreve fra diverse firmaer bare for at deltage i 1 konkurrence. Din indboks bliver jo vold spammet.

Så var jeg ind og kigge på "tidligere vindere" så ståd der bare "Liv Norge" eller "Bjarne Danmark". Det virker da slet ikke troværdigt.
En hver idiot kan jo på stå at Bjarne fra danmark vandt.

Jeg forstår godt folk der vil tjene penge men jeg forstå ikke du gider bruge din tid på at lave en hjemmeside som skal lokke folk til at udlevere deres oplysninger og blive vold spammet i det indbakke og få nogen til at tilmelde sig noget de ikke har lyst til fordi de ikke læste det med småt.

Du kan vende den om og sige hvad hvis det var din mor eller mormor ?
Forstil dig din mor sidder der på nettet og ikke helt er så god til computer også står der vind en bil også skriver hun sin email fordi det står jo på skærmen også kommer der alt muligt lort i hendes indbakke og hun kom også til at indtaste sit telefon nummer fordi det stod der jo at hun skulle også får hun opkald fra diverse aggresive marketingstelefonopringsningsansatte om at hun skal købe alt muligt og det gør hun så men hun troede kun det var 1 ting men nej nej der kommer en ny ting hver måned og de tager ikke telefonen når hun ringer for at opsige abbnonenmenter og hver måned ryger der penge fra din mors konto og hun er ikke så god til det med netbank så hun har svært ved at se hvornår der bliver hævet...

Kan du se hvor jeg vil hen ?
Hvorfor fanden gider man bruge sin tid på sådan noget lort der gør folks liv dårligere ?


Mange af de "slemme" konkurrencer, skal du være over 18 år for at deltage. En voksen person burde være gammel til at vide at det er en god idé at læse betingelserne.

Det er ikke alle online konkurrencer, der er slemme og med tusind nyhedsbreve. Der er faktisk nogle meget fair konkurrencer med gode præmier, hvor man eksempelvis kun tilmelder sig ét nyhedsbrev. Det er ofte kendte store brands der afholder disse.

Omvendt kan man sige at hvis ingen deltog i de "slemme" konkurrencer, ville der jo heller ikke være noget marked for dem.

Det er også store kendte brands der "køber" e-mails og TM leads. Det er permission marketing. Du får et samtykke fra forbrugeren og det skal de have. Det er ligesom meget, svært uden en gulerod.

Jeg har ret svært ved at sætte mig ind i dit eksempel. Det lyder overdrevet. Hvis man kan tilmelde sig, kan man også læse. Så hvis man gerne vil undgå dit eksempel skal man læse betingelserne.

Mener ikke jeg laver "lort". Der er et marked og nogle elsker konkurrencer og andre hader dem. Har selv vundet i en række online konkurrencer, da jeg var mindre. Gør ikke folks liv dårligere. Der er i forvejen masser af sider. Der endda reklamerer på søgemaskinerne at ALLE konkurrencerne er gratis, når det er usandt. Det er noget jeg synes bestemt er umoralsk og forkert.

Laver, skam også andre sider.
Prissammenlignerne og etc. Der nok er til mere gavn.



Hvor kan man læse om dem som har fundet ?
Jeg mener ud over at der kan stå Brian fra Kolding vandt en bil.



<< < 12 > >>
t