Idémand søger kompagnon

Tags:    opslag

<< < 12 > >>
Idémand søger hjemmeside haj

Hej
Jeg er iværksætter og har i et halvt år været i gang med et større hjemmeside projekt, som forhåbelig bliver en succes. Desværre har jeg ikke den fornødne tid og erfaring til helt selv at føre projektet ud i livet. Jeg har derfor brug for en kompagnon. Det betyder at du skal syntes at idéen er god, og være frisk på at bruge meget af din fritid og kræfter på projektet, og aller vigtigst; at have gnisten der skal til.
Projektet er allerede taget fra tegnebordet og er ved at blive realiseret, det vil sige at det er lige til at gå til, og de generelle strukturer er fastsat - men jeg håber stadig at du vil kunne komme med nogle gode inputs.
Jeg vil ikke betale en programmør for at arbejde pr. time, jeg vil have en person der har oprigtig lyst til at springe ud i projektet, da jeg tror at resultatet vil blive bedre.
Derfor vil du heller ikke blive aflønnet, men du vil få en andel i projektet. Der er altså ingen garant for penge, og du skal derfor gøre det fordi at du brænder for det, og hvis du brænder nok, og projektet bliver en succes, så vil det forhåbelig give afkast på længere sigt.

Du skal:
- Brænde for projektet
- Bruge meget af din fritid på projektet
- Have meget erfaring med programmering af hjemmesider
- Have mulighed for at mødes i København
- Være tillidsfuld

Projektet er www.minuttet.dk. Det er en online avis ligesom Politiken.dk eller Ekstrabladet.dk, men artiklerne er ikke skrevet af lønnede journalister. De er skrevet af frivillige, der registrerer sig selv som journalister, og de gør det fordi at de har lyst til at få verdenens opmærksomhed. Avisen er bygget op om et større nyhedssystem kaldet Cutenews.

Hvis du er interesseret i at høre mere om projektet bedes du kontakte mig på min email: Harring.email@gmail.com

Venlig Hilsen
Jonatan Harring




Indlæg senest redigeret d. 09.04.2012 23:18 af Bruger #17164
Kan man få et kort resumé af projektet?

"Hvis du er interesseret i at høre mere om projektet bedes du kontakte mig"
- Jeg vil gerne rent faktisk bare høre lidt noget om projektet, før jeg kontakter dig, for at høre mere ;)



Jeg vil give Valdemar ret.
Prøv og forklar hvad fuck projektet er for noget og hvad sprog det skrives i.

Det er virkelig svært at vide om man brænder for noget man ikke aner hvad er.



Jeg vil skrive hvad projektet helt præcist omhandler i en email, hvis nogen ønsker at vide det og udviser interesse.



Flere informationer! Hvordan skulle man blive interesseret af det der?



Jeg forstår bare ikke hvorfor det skal være så hemmeligt.
Hvis det er en hjemmeside så er det vel meningen at folk skal kunne se den.

Undre mig bare fordi der er bare som sørger folk på samme måde.



Har du overvejet om dit projekt på nuværende tidspunkt lyder interessant?

Du har skrevet en masse om hvad andre skal. Du har ikke skrevet noget om hvad du skal eller hvad du allerede har gjort.

Du fremhæver alle negativer, men ingen positiver. Husk på at ulønnet arbejde er langt fra et privilegium, når man står med skole, uddannelse, og/eller lønnet arbejde.
Hvor er guleroden, og ikke den fremtidige gulerod at du tror projektet (citat: ) "forhåbelig bliver en succes". Allerede der har du bevist at du ikke tror nok på det.

...og... citat: "jeg vil ikke betale en programmør" - har du overvejet om du så gider at lægge penge i projektet? Ikke det at alle programmører kræver betaling, men du har lige givet et fint signal om at du ikke vil bruge penge på den arbejdskraft du søger.

Jeg synes ikke der er meget engagement at hente i din annonce.



Same shit every day....... Kæft der er mange af disse "gode ideer" opslag for tiden, hvor alle andre skal lave det hele gratis :-(



Hey Jonathan.
Det første man kommer til at tænke på når min ser din ansøgninger er. Hvad vil du lave? Selve udviklingen af et it projekt er jo cirka 99,9 % af al arbejdstid, så virker lidt komisk hvis du spørger mig. Især når du ikke tilbyder en løn, men kun en andel.



Nå, i det mindste er det da et nyt opslag denne gang.....;)

Men, Jonatan, hvorfor fandt du ikke en partner inden du startede på dit million-projekt?



Tak for alt respons! Projektet er www.minuttet.dk. Det er en online avis ligesom Politiken.dk eller Ekstrabladet.dk, men artiklerne er ikke skrevet af lønnede journalister. De er skrevet af frivillige, der registrerer sig selv som journalister, og de gør det fordi at de har lyst til at få verdenens opmærksomhed. Avisen er bygget op om et større nyhedssystem kaldet Cutenews.

Jeg håber at det skærper jeres interesse.

Venlig Hilsen
Jonatan Harring



<< < 12 > >>
t