ide til hvordan det skal være

Tags:    php mysqli

hej

det er sådan at jeg fik klart http://www.udvikleren.dk/forum/37838/godkende-email-til-at-kunne-vaere-paa-siden/ , problem lå i at det var min .htaccess som der lå fejl i.

Jeg tænkt på at jeg vil høre jer omkring hvordan jeg skal gøre det?

Det er sådan at når man for en email med et link til at kunne godkende sin profil så når man kommer ind på den side siger den bare


Din bruger er blevet godkendt
her efter hvis man klik f5 så siger den bare
Din bruger er allerede godkendt
..

men jeg havde tænkt mig at det skulle være sådan at når man klik på link så bliver det sådan at man skal skrive infomation ind i input ting ting og har man ikke gjordt det så kan man heller ikke log ind? men hvad synes i omkring det eller har i en anden ide til hvordan jeg skal gøre det??

håber i kan hjælp mig til en god ide?



4 svar postet i denne tråd vises herunder
0 indlæg har modtaget i alt 0 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Hvad med når brugeren klikker på linket for at godkende så kommer de til siden hvor der står brugeren er godkendt. også efter x antal sekunder sender du dem videre hvor de så er logget ind.



Hvad med når brugeren klikker på linket for at godkende så kommer de til siden hvor der står brugeren er godkendt. også efter x antal sekunder sender du dem videre hvor de så er logget ind.


det kunne også være en mulighed men så skal jeg have bygge der efter som gøre at profil billede og tekst og andre ting skal være sådan udflet? og man ikke kan komme videre man har gjordt det? eller hvad tænker du / synes du ??



Hvis det var mig der skulle bestemme så ville flow'et se sådan her ud:

Tilmeld via hjemmesiden
Godkend tilmelding via email
Godkendelse gennemføres
Udfyld information
Brugeren får vist sin profil
Brugeren kan nu logge ind og hoppe rundt på sitet.



hmm det kunne være en mulighed ;)



Indlæg senest redigeret d. 15.05.2012 09:43 af Bruger #17136
t