Laver/sælger du dine egne apps? Så har vi et kanont tilbud til dig

Tags:    app

Hej alle app-udviklere.

På Appnyt.dk er vi idag kommet ud med et nyt super lækkert design - med dette design, introducere vi en ny måde for danske udviklere, at få markedsført deres app på, nemlig med "Sponsor apps".

Metoden er taget direkte fra amerikanske hjemmesider, hvor det har vist sig at være en kæmpe succes, både for hjemmesiden, men i den grad også for udviklerne, deres salg er kort og godt blevet forøget drastisk.

Vi er den første og største hjemmeside til at tilbyde denne markedsføring til danske udviklere, derfor har vi også store forventninger til dette.

Lige nu køre vi en prøveperiode, hvor app-udviklere kan købe sig til en sponsor-app plads i en uge, for forholdsvis billige penge.

Du kan se her hvor din app kan få plads:

De tre pladser i toppen af forsiden: http://appnyt.dk/
De tre pladser i toppen af vores app-test: http://appnyt.dk/app-anmeldelser

Har du lyst til at at høre meget mere om dette? Så svar endelig på denne forum besked, eller skriv til SB@AppNyt.dk





3 svar postet i denne tråd vises herunder
0 indlæg har modtaget i alt 0 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Lyder interessant. Kunne du muligvis give lidt mere info omkring sitet og prisen?

F.eks. hvor meget traffik har sitet? Jeg kan se du bruger google analytics, så det burde ikke være noget problem at kunne vise os en graf over den seneste måneds trafik.
Hvor meget har tidligere kunder betalt for en sponsor plads?
Har du nogle cookies eller målere til at se hvor mange klik de får igennem din side?



Hej Stefan,

Vi har lige lanceret det nye design for et par timer siden, der åbner op for muligheden for sponsor-apps, derfor har vi ikke nogen statestik eller pris at give dig desværre. Det er derfor vi vil give potentielle købere et billigt tilbud, da det blot er en prøve-periode! :-)

Ja, vi bruger Google Analytics - så nej det er intet problem for os at vise en graf. Desværre giver sidste måned ikke en ordentlig indsigt i sidens besøgstal, det skyldes at vi ikke har gjort os i markedsføring før vi fik dette nye design - så det er først nu vi vil opleve maksimal trafik på siden.

Her i maj måned har vi snart rundet 30.000 sidevisninger - dog vil dette stige markant nu hvor vi begynder at markedsføre os selv. Vi regner med at tallene minimum bliver fordoblet. Vi er de første og største til at lave dette i Danmark, og kigger man over havet til Amerika, så ser man at sider som disse har kæmpe succes, dette vil vi udnytte!



Når jeg besøger siden med min iphone 4. Siger den at jeg bruger IE 7 og jeg burde opdatere min browser. En bug?



t